Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy FAST do Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy MEYLE Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy SKF Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BGA Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BOSCH
Układ Kierowniczy COMLINE Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy DELPHI Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) DRI
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FAST Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FAST
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy HART Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy KAWE Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUARO Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) QUARO
Układ Kierowniczy RTS Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SWAG Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy URW Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) URW
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Mercedes-benz SPRINTER 5-t Skrzynia (B907) 514 CDI (907.653, 907.655, 907.657) Skrzynia 143KM, 105kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) VEMA
Producent:FAST

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FT36229
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAST
Kod:
FT36229
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Rodzaj zaworu:  Zawór ograniczający cisnienie
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 903,00 zł
516,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze