Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy GSP do Mitsubishi LANCER I Station Wagon (A7_V) 1.4 (A72V) Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1978.01 - 1979.09)

Układ Kierowniczy 555 Mitsubishi LANCER I Station Wagon (A7_V) 1.4 (A72V) Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1978.01 - 1979.09) 555
Układ Kierowniczy JP GROUP Mitsubishi LANCER I Station Wagon (A7_V) 1.4 (A72V) Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1978.01 - 1979.09) JP GROUP
Układ Kierowniczy ASHIKA Mitsubishi LANCER I Station Wagon (A7_V) 1.4 (A72V) Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1978.01 - 1979.09) ASHIKA
Układ Kierowniczy BENDIX Mitsubishi LANCER I Station Wagon (A7_V) 1.4 (A72V) Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1978.01 - 1979.09) BENDIX
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mitsubishi LANCER I Station Wagon (A7_V) 1.4 (A72V) Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1978.01 - 1979.09) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CORTECO Mitsubishi LANCER I Station Wagon (A7_V) 1.4 (A72V) Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1978.01 - 1979.09) CORTECO
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Mitsubishi LANCER I Station Wagon (A7_V) 1.4 (A72V) Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1978.01 - 1979.09) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DJ PARTS Mitsubishi LANCER I Station Wagon (A7_V) 1.4 (A72V) Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1978.01 - 1979.09) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DOKUJI Mitsubishi LANCER I Station Wagon (A7_V) 1.4 (A72V) Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1978.01 - 1979.09) DOKUJI
Układ Kierowniczy DYS Mitsubishi LANCER I Station Wagon (A7_V) 1.4 (A72V) Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1978.01 - 1979.09) DYS
Układ Kierowniczy FLENNOR Mitsubishi LANCER I Station Wagon (A7_V) 1.4 (A72V) Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1978.01 - 1979.09) FLENNOR
Układ Kierowniczy FRAP Mitsubishi LANCER I Station Wagon (A7_V) 1.4 (A72V) Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1978.01 - 1979.09) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Mitsubishi LANCER I Station Wagon (A7_V) 1.4 (A72V) Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1978.01 - 1979.09) GSP
Układ Kierowniczy HEPU Mitsubishi LANCER I Station Wagon (A7_V) 1.4 (A72V) Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1978.01 - 1979.09) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Mitsubishi LANCER I Station Wagon (A7_V) 1.4 (A72V) Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1978.01 - 1979.09) IPD
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Mitsubishi LANCER I Station Wagon (A7_V) 1.4 (A72V) Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1978.01 - 1979.09) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Mitsubishi LANCER I Station Wagon (A7_V) 1.4 (A72V) Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1978.01 - 1979.09) JAPKO
Układ Kierowniczy LENCO Mitsubishi LANCER I Station Wagon (A7_V) 1.4 (A72V) Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1978.01 - 1979.09) LENCO
Układ Kierowniczy MAPCO Mitsubishi LANCER I Station Wagon (A7_V) 1.4 (A72V) Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1978.01 - 1979.09) MAPCO
Układ Kierowniczy MOOG Mitsubishi LANCER I Station Wagon (A7_V) 1.4 (A72V) Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1978.01 - 1979.09) MOOG
Układ Kierowniczy NIPPARTS Mitsubishi LANCER I Station Wagon (A7_V) 1.4 (A72V) Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1978.01 - 1979.09) NIPPARTS
Układ Kierowniczy NPS Mitsubishi LANCER I Station Wagon (A7_V) 1.4 (A72V) Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1978.01 - 1979.09) NPS
Układ Kierowniczy OCAP Mitsubishi LANCER I Station Wagon (A7_V) 1.4 (A72V) Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1978.01 - 1979.09) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mitsubishi LANCER I Station Wagon (A7_V) 1.4 (A72V) Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1978.01 - 1979.09) OPTIMAL
Układ Kierowniczy RTS Mitsubishi LANCER I Station Wagon (A7_V) 1.4 (A72V) Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1978.01 - 1979.09) RTS
Układ Kierowniczy SKF Mitsubishi LANCER I Station Wagon (A7_V) 1.4 (A72V) Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1978.01 - 1979.09) SKF
Producent:GSP

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GSP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
S070685
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
S070685
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Rozmiar gwintu 2:  M14X1.5
Rozmiar gwintu 1:  M10X1.25
Lokalizacja w aucie:  Wewnątrz
Długość [mm]:  150
Wymiar stożka [mm]:  12
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze