Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy TRW do Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 117KM, 86kW, olej napędowy (1992.03 - 1993.06)

Układ Kierowniczy 555 Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 117KM, 86kW, olej napędowy (1992.03 - 1993.06) 555
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 117KM, 86kW, olej napędowy (1992.03 - 1993.06) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 117KM, 86kW, olej napędowy (1992.03 - 1993.06) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy EUROL Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 117KM, 86kW, olej napędowy (1992.03 - 1993.06) EUROL
Układ Kierowniczy FRAP Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 117KM, 86kW, olej napędowy (1992.03 - 1993.06) FRAP
Układ Kierowniczy MAPCO Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 117KM, 86kW, olej napędowy (1992.03 - 1993.06) MAPCO
Układ Kierowniczy NIPPARTS Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 117KM, 86kW, olej napędowy (1992.03 - 1993.06) NIPPARTS
Układ Kierowniczy NK Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 117KM, 86kW, olej napędowy (1992.03 - 1993.06) NK
Układ Kierowniczy NPS Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 117KM, 86kW, olej napędowy (1992.03 - 1993.06) NPS
Układ Kierowniczy SWAG Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 117KM, 86kW, olej napędowy (1992.03 - 1993.06) SWAG
Układ Kierowniczy TRW Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 117KM, 86kW, olej napędowy (1992.03 - 1993.06) TRW
Układ Kierowniczy URW Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 117KM, 86kW, olej napędowy (1992.03 - 1993.06) URW
Producent:TRW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JTE1219
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTE1219
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Długość [mm]:  130
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Gwint wewnętrzny [mm]:  M25x1,5
Parzyste numery artykułów:  JTE1218
Do 100 dni na zwrot
99,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JTE1218
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTE1218
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Gwint zewn. [mm]:  M25x1,5
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Długość [mm]:  230
Parzyste numery artykułów:  JTE1219
Do 100 dni na zwrot
157,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Układ Kierowniczy

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze