Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy 555 do Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie)

Układ Kierowniczy 555 Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) 555
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy SWAG Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy DELPHI Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy FAG Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy MOTUL Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy A.B.S. Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy ASHIKA Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) ASHIKA
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy AUTOMEGA Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) AUTOMEGA
Układ Kierowniczy BENDIX Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) BENDIX
Układ Kierowniczy BIRTH Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CEVAM Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) CORTECO
Układ Kierowniczy DAYCO Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) DAYCO
Układ Kierowniczy DRI Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) DRI
Układ Kierowniczy DYS Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) FEBEST
Układ Kierowniczy FRAP Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HART Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) JAPKO
Układ Kierowniczy JP GROUP Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) JP GROUP
Układ Kierowniczy KAMOKA Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy MAPCO Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy NK Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy NPS Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) NPS
Układ Kierowniczy NTY Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 4x4 (_76) SUV 140KM, 103kW, benzyna (2013.01 - obecnie) VEMA
Producent:555

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
555
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SEK-8311
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
555
Kod:
SEK-8311
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Wymiar gwintu:  R-M14×1,5
Wymiar gwintu:  R-M12×1,5
Zbieżnosć stożka:  1/6
Wymiar stożka [mm]:  16
Ciężar [kg]:  0,37
Do 100 dni na zwrot
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze