Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy HART do Opel SENATOR A (29_) 2.8 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04)

Układ Kierowniczy JP GROUP Opel SENATOR A (29_) 2.8 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) JP GROUP
Układ Kierowniczy VAICO Opel SENATOR A (29_) 2.8 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) VAICO
Układ Kierowniczy A.B.S. Opel SENATOR A (29_) 2.8 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) A.B.S.
Układ Kierowniczy BIRTH Opel SENATOR A (29_) 2.8 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Opel SENATOR A (29_) 2.8 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CORTECO Opel SENATOR A (29_) 2.8 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Opel SENATOR A (29_) 2.8 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Opel SENATOR A (29_) 2.8 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) DYS
Układ Kierowniczy FAG Opel SENATOR A (29_) 2.8 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Opel SENATOR A (29_) 2.8 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Opel SENATOR A (29_) 2.8 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) FRAP
Układ Kierowniczy HART Opel SENATOR A (29_) 2.8 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) HART
Układ Kierowniczy IPARTS Opel SENATOR A (29_) 2.8 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) IPARTS
Układ Kierowniczy KAWE Opel SENATOR A (29_) 2.8 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Opel SENATOR A (29_) 2.8 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Opel SENATOR A (29_) 2.8 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LIZARTE Opel SENATOR A (29_) 2.8 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Opel SENATOR A (29_) 2.8 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) MAPCO
Układ Kierowniczy MONROE Opel SENATOR A (29_) 2.8 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Opel SENATOR A (29_) 2.8 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) MOOG
Układ Kierowniczy NK Opel SENATOR A (29_) 2.8 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) NK
Układ Kierowniczy OCAP Opel SENATOR A (29_) 2.8 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) OCAP
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Opel SENATOR A (29_) 2.8 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Opel SENATOR A (29_) 2.8 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) RTS
Układ Kierowniczy SBS Opel SENATOR A (29_) 2.8 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) SBS
Układ Kierowniczy SWAG Opel SENATOR A (29_) 2.8 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) SWAG
Układ Kierowniczy TEDGUM Opel SENATOR A (29_) 2.8 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) TEDGUM
Układ Kierowniczy TRISCAN Opel SENATOR A (29_) 2.8 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Opel SENATOR A (29_) 2.8 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) TRW
Układ Kierowniczy VEMA Opel SENATOR A (29_) 2.8 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) VEMA
Producent:HART

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
423 738
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
423 738
Jednostka:
szt
Gwint zewn. [mm]:  M14 x 1,5
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Lokalizacja w aucie:  Wewnątrz
Ciężar [kg]:  0,390
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakrętką
Do 100 dni na zwrot
39,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
423 736
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
423 736
Jednostka:
szt
Gwint zewn. [mm]:  M14 x 1,5
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem lewostronnym
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Ciężar [kg]:  0,450
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakrętką
Do 100 dni na zwrot
39,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze