Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy CTR do Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07)

Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) A.B.S.
Układ Kierowniczy BENDIX Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) BENDIX
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CTR Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) CTR
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) DYS
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) FAG
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) GSP
Układ Kierowniczy HEPU Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) IPD
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) MOOG
Układ Kierowniczy NK Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) NK
Układ Kierowniczy OPTIMAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) OPTIMAL
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) SPIDAN
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) VAICO
Producent:CTR

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CTR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CE0607L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CTR
Kod:
CE0607L
Jednostka:
szt
Masa [g]:  613
Długość [mm]:  230
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14xP1.5
Gwint zewn. [mm]:  M10xP1.25
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Parzyste numery artykułów:  CE0607R
Długożć opakowania [cm]:  27
Szerokość opakowania [cm]:  9
Wysokość opakowania [cm]:  7
Zbieżnosć stożka:  1/5
Wymiar stożka [mm]:  12
Ciężar brutto [g]:  703
Do 100 dni na zwrot
73,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
CTR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CE0607R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CTR
Kod:
CE0607R
Jednostka:
szt
Masa [g]:  613
Długość [mm]:  230
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14xP1.5
Gwint zewn. [mm]:  M10xP1.25
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Parzyste numery artykułów:  CE0607L
Długożć opakowania [cm]:  27
Szerokość opakowania [cm]:  9
Wysokość opakowania [cm]:  7
Zbieżnosć stożka:  1/5
Wymiar stożka [mm]:  12
Ciężar brutto [g]:  703
Do 100 dni na zwrot
73,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
CTR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CEPU-17L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CTR
Kod:
CEPU-17L
Masa [g]:  613
Długość [mm]:  230
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14xP1.5
Gwint zewn. [mm]:  M10xP1.25
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Parzyste numery artykułów:  CEPU-17R
Długożć opakowania [cm]:  27
Szerokość opakowania [cm]:  9
Wysokość opakowania [cm]:  7
Zbieżnosć stożka:  1/5
Wymiar stożka [mm]:  12
Ciężar brutto [g]:  703
Do 100 dni na zwrot
CTR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CEPU-17R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CTR
Kod:
CEPU-17R
Masa [g]:  613
Długość [mm]:  230
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14xP1.5
Gwint zewn. [mm]:  M10xP1.25
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Parzyste numery artykułów:  CEPU-17L
Długożć opakowania [cm]:  27
Szerokość opakowania [cm]:  9
Wysokość opakowania [cm]:  7
Zbieżnosć stożka:  1/5
Wymiar stożka [mm]:  12
Ciężar brutto [g]:  703
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Układ Kierowniczy

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze