Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BORG & BECK do Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08)

Układ Kierowniczy JP GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) JP GROUP
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy AUTOMEGA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) AUTOMEGA
Układ Kierowniczy BENDIX Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BTA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BTA
Układ Kierowniczy CASTROL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CORTECO
Układ Kierowniczy CTR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CTR
Układ Kierowniczy DAYCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DJ PARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DR!VE+ Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DRI
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ENERGY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ENERGY
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ERT
Układ Kierowniczy ESEN SKV Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FLENNOR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GSP
Układ Kierowniczy HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) HART
Układ Kierowniczy HEPU Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) IPD
Układ Kierowniczy KAMOKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) METZGER
Układ Kierowniczy MONROE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) NK
Układ Kierowniczy NTY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy PASCAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) PASCAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SWAG
Układ Kierowniczy TEDGUM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TEDGUM
Układ Kierowniczy TMI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TMI
Układ Kierowniczy TRICLO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TRICLO
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TRW
Układ Kierowniczy URW Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) URW
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) VEMA
Producent:BORG & BECK

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR4173
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR4173
Jednostka:
szt
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintu:  Z gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1:  M14x1.5
Parzyste numery artykułów:  BTR4174
Do 100 dni na zwrot
55,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR4174
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR4174
Jednostka:
szt
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintu:  Z gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1:  M14x1.5
Parzyste numery artykułów:  BTR4173
Do 100 dni na zwrot
55,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BSG3199
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BSG3199
Jednostka:
szt
Materiał:  Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uchwytami
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  11
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  45
Do 100 dni na zwrot
60,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BTR4470
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BTR4470
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  200
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Rozmiar gwintu 2:  M14x1.5
Rozmiar gwintu 1:  M12X1.0
Rozmiar gwintu 2:  M14X1.5
Długość przegub aksialny [mm]:  200
Do 100 dni na zwrot
61,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BSG3201
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BSG3201
Jednostka:
szt
Materiał:  Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uchwytami
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  11
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  45
Do 100 dni na zwrot
77,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze