Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy CORTECO do Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1988.05 - 1992.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy JP GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) JP GROUP
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) A.B.S.
Układ Kierowniczy AUTOMEGA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) AUTOMEGA
Układ Kierowniczy BENDIX Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) BENDIX
Układ Kierowniczy BIRTH Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) CORTECO
Układ Kierowniczy CTR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) CTR
Układ Kierowniczy DAYCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) DRI
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) ELSTOCK
Układ Kierowniczy EUROL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) GSP
Układ Kierowniczy HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) HART
Układ Kierowniczy HEPU Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) IPD
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) LENCO
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MOOG
Układ Kierowniczy NK Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) NK
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy RTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) TMI
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) TRW
Układ Kierowniczy URW Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) URW
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) VEMA
Producent:CORTECO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CORTECO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
49400140
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CORTECO
Kod:
49400140
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Gwint zewn. [mm]:  M 14 x 1,5
Parzyste numery artykułów:  49400141
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 108,00 zł
45,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
CORTECO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
49400141
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CORTECO
Kod:
49400141
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Gwint zewn. [mm]:  M 14 x 1,5
Parzyste numery artykułów:  49400140
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 109,00 zł
53,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze