Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BGA do Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10)

Układ Kierowniczy JP GROUP Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) JP GROUP
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ABAKUS
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy AUTOMEGA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) AUTOMEGA
Układ Kierowniczy BENDIX Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BTA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) BTA
Układ Kierowniczy CASTROL Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) CORTECO
Układ Kierowniczy CTR Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) CTR
Układ Kierowniczy DAYCO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DJ PARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DR!VE+ Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) DRI
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ENERGY Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ENERGY
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ERT
Układ Kierowniczy ESEN SKV Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FLENNOR Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) GSP
Układ Kierowniczy HART Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) HART
Układ Kierowniczy HEPU Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) IPD
Układ Kierowniczy KAMOKA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) NK
Układ Kierowniczy NTY Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy PASCAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) PASCAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SWAG
Układ Kierowniczy TEDGUM Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TEDGUM
Układ Kierowniczy TMI Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRICLO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TRICLO
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TRW
Układ Kierowniczy URW Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) URW
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) VEMA
Producent:BGA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PSP6719
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BGA
Kod:
PSP6719
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Koła pasowe:  Bez koła pasowego
Dla producentów przekładni kierowniczych:  SAGINAW
Kształt adaptera:  Forma gwiazdy
Do 100 dni na zwrot
611,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze