Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy HOFFER do Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie)

Układ Kierowniczy A.B.S. Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BIRTH Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BOSCH
Układ Kierowniczy CASTROL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) CASTROL
Układ Kierowniczy DYS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HOFFER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) HOFFER
Układ Kierowniczy KAWE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy MEAT & DORIA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MEAT & DORIA
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy SIDEM Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) VEMA
Producent:HOFFER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HOFFER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
21031546
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
21031546
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze sprężyną żrubową poduszki powietrznej
Dla numeru OE:  95865256814
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze