Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI do Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09)

Układ Kierowniczy ELRING Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) ELRING
Układ Kierowniczy JP GROUP Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) JP GROUP
Układ Kierowniczy A.B.S. Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) A.B.S.
Układ Kierowniczy BENDIX Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) BENDIX
Układ Kierowniczy BORG & BECK Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) BOSCH
Układ Kierowniczy CEVAM Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) CEVAM
Układ Kierowniczy DRI Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) DRI
Układ Kierowniczy DYS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) EUROL
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) GSP
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) LENCO
Układ Kierowniczy LIZARTE Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) MAPCO
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) METZGER
Układ Kierowniczy OCAP Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) OPTIMAL
Układ Kierowniczy RUVILLE Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) RUVILLE
Układ Kierowniczy SPIDAN Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) TMI
Układ Kierowniczy TRW Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) TRW
Układ Kierowniczy URW Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) URW
Układ Kierowniczy VAICO Porsche 911 (993) 3.8 Carrera coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:GENERAL RICAMBI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1)
Kod produktu:
PO9002
niedostępny
Kaucja: 839,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PO9002
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Do 100 dni na zwrot
1442,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 839,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze