Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy CEVAM do Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12)

Układ Kierowniczy JP GROUP Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) JP GROUP
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy A.B.S. Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BEHR HELLA SERVICE Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) BEHR HELLA SERVICE
Układ Kierowniczy BENDIX Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) CEVAM
Układ Kierowniczy CORTECO Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) DRI
Układ Kierowniczy DYS Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) GSP
Układ Kierowniczy HEPU Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) HEPU
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy IPD Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) KAWE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) LENCO
Układ Kierowniczy LIZARTE Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAHLE Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) MAHLE
Układ Kierowniczy MAPCO Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) MAPCO
Układ Kierowniczy METZGER Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) NK
Układ Kierowniczy OCAP Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RAVENOL Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) RAVENOL
Układ Kierowniczy SBS Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) SBS
Układ Kierowniczy SIDAT Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) SIDAT
Układ Kierowniczy SIDEM Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) VAICO
Układ Kierowniczy VALVOLINE Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) VALVOLINE
Producent:CEVAM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
112193
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
112193
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Długość [mm]:  1050
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze