Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy A.B.S. do Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12)

Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy SWAG Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) SWAG
Układ Kierowniczy OEM Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) OEM
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy A.B.S. Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) BENDIX
Układ Kierowniczy BG AUTOMOTIVE LTD. Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) CASTROL
Układ Kierowniczy COMLINE Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) DRI
Układ Kierowniczy DYS Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERT Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy GSP Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) GSP
Układ Kierowniczy HEPU Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) IPD
Układ Kierowniczy JP GROUP Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) JP GROUP
Układ Kierowniczy KAWE Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) KAWE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) LENCO
Układ Kierowniczy MAPCO Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) MAPCO
Układ Kierowniczy METZGER Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) NK
Układ Kierowniczy OCAP Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RAVENOL Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) RAVENOL
Układ Kierowniczy SBS Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) SBS
Układ Kierowniczy SIDAT Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) SIDAT
Układ Kierowniczy SIDEM Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) VAICO
Układ Kierowniczy VALVOLINE Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) VALVOLINE
Układ Kierowniczy VEMA Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:A.B.S.

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
0 (0)
Kod produktu:
240668
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
240668
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Rozmiar gwintu 1:  MM14X1.5 RHT
Rozmiar gwintu 2:  MM18X1.5 RHT
Ciężar [kg]:  0,587
Ciężar [kg]:  0,5
Do 100 dni na zwrot
106,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
A.B.S.
0 (0)
Kod produktu:
230871
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
230871
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Wymiar gwintu:  FM14X1.5 RHT
Wymiar stożka [mm]:  15
Długość [mm]:  216
Materiał:  Aluminium
Ciężar [kg]:  0,38
Do 100 dni na zwrot
166,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze