Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy FRAP do Renault 19 I Chamade (L53_) 1.7 sedan 94KM, 69kW, benzyna (1990.09 - 1992.04)

Układ Kierowniczy A.B.S. Renault 19 I Chamade (L53_) 1.7 sedan 94KM, 69kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) A.B.S.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Renault 19 I Chamade (L53_) 1.7 sedan 94KM, 69kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Renault 19 I Chamade (L53_) 1.7 sedan 94KM, 69kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) COMLINE
Układ Kierowniczy DAYCO Renault 19 I Chamade (L53_) 1.7 sedan 94KM, 69kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Renault 19 I Chamade (L53_) 1.7 sedan 94KM, 69kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Renault 19 I Chamade (L53_) 1.7 sedan 94KM, 69kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) DRI
Układ Kierowniczy DYS Renault 19 I Chamade (L53_) 1.7 sedan 94KM, 69kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Renault 19 I Chamade (L53_) 1.7 sedan 94KM, 69kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) ELSTOCK
Układ Kierowniczy EUROREPAR Renault 19 I Chamade (L53_) 1.7 sedan 94KM, 69kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Renault 19 I Chamade (L53_) 1.7 sedan 94KM, 69kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Renault 19 I Chamade (L53_) 1.7 sedan 94KM, 69kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Renault 19 I Chamade (L53_) 1.7 sedan 94KM, 69kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Renault 19 I Chamade (L53_) 1.7 sedan 94KM, 69kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) GSP
Układ Kierowniczy HART Renault 19 I Chamade (L53_) 1.7 sedan 94KM, 69kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) HART
Układ Kierowniczy IPARTS Renault 19 I Chamade (L53_) 1.7 sedan 94KM, 69kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) IPARTS
Układ Kierowniczy LAUBER Renault 19 I Chamade (L53_) 1.7 sedan 94KM, 69kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Renault 19 I Chamade (L53_) 1.7 sedan 94KM, 69kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) LENCO
Układ Kierowniczy MAPCO Renault 19 I Chamade (L53_) 1.7 sedan 94KM, 69kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Renault 19 I Chamade (L53_) 1.7 sedan 94KM, 69kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MEYLE Renault 19 I Chamade (L53_) 1.7 sedan 94KM, 69kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Renault 19 I Chamade (L53_) 1.7 sedan 94KM, 69kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) MOOG
Układ Kierowniczy NK Renault 19 I Chamade (L53_) 1.7 sedan 94KM, 69kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) NK
Układ Kierowniczy OPTIMAL Renault 19 I Chamade (L53_) 1.7 sedan 94KM, 69kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Renault 19 I Chamade (L53_) 1.7 sedan 94KM, 69kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Renault 19 I Chamade (L53_) 1.7 sedan 94KM, 69kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Renault 19 I Chamade (L53_) 1.7 sedan 94KM, 69kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Renault 19 I Chamade (L53_) 1.7 sedan 94KM, 69kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Renault 19 I Chamade (L53_) 1.7 sedan 94KM, 69kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Renault 19 I Chamade (L53_) 1.7 sedan 94KM, 69kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Renault 19 I Chamade (L53_) 1.7 sedan 94KM, 69kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Renault 19 I Chamade (L53_) 1.7 sedan 94KM, 69kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Renault 19 I Chamade (L53_) 1.7 sedan 94KM, 69kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Renault 19 I Chamade (L53_) 1.7 sedan 94KM, 69kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Renault 19 I Chamade (L53_) 1.7 sedan 94KM, 69kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) VAICO
Producent:FRAP

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
F1159
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
F1159
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  110
Wymiar gwintu:  M10x1,25
Gwint zewn. [mm]:  M14x1,5
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Ciężar [kg]:  0,364
Do 100 dni na zwrot
27,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FRAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
F1160
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
F1160
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  110
Wymiar gwintu:  M10x1,25
Gwint zewn. [mm]:  M14x1,5
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Ciężar [kg]:  0,365
Do 100 dni na zwrot
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FRAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FT/383
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
FT/383
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  335
Długość całkowita [mm]:  372
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Rozmiar gwintu 1:  M12x1
Rozmiar gwintu 2:  M10x1,25
Ciężar [kg]:  0,955
Do 100 dni na zwrot
97,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FRAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FT/384
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
FT/384
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  335
Długość całkowita [mm]:  372
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Rozmiar gwintu 1:  M12x1
Rozmiar gwintu 2:  M10x1,25
Ciężar [kg]:  0,955
Do 100 dni na zwrot
97,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze