Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy DOKUJI do Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12)

Układ Kierowniczy 555 Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) 555
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy MAXGEAR Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MEYLE Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) MEYLE
Układ Kierowniczy A.B.S. Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy ACKOJA Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) ACKOJA
Układ Kierowniczy ASHIKA Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) ASHIKA
Układ Kierowniczy BG AUTOMOTIVE LTD. Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) CORTECO
Układ Kierowniczy CTR Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) CTR
Układ Kierowniczy DAYCO Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) DELPHI
Układ Kierowniczy DOKUJI Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) DOKUJI
Układ Kierowniczy DRI Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) DRI
Układ Kierowniczy DYS Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) ELSTOCK
Układ Kierowniczy FAG Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FRAP Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) FRAP
Układ Kierowniczy GMB Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) GMB
Układ Kierowniczy GSP Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) GSP
Układ Kierowniczy JAPKO Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) JAPKO
Układ Kierowniczy KAMOKA Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy KYB Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) KYB
Układ Kierowniczy LENCO Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) LENCO
Układ Kierowniczy LIZARTE Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) MAPCO
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MONROE Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) MOOG
Układ Kierowniczy NK Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) NK
Układ Kierowniczy OCAP Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SASIC Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) TRW
Układ Kierowniczy URW Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) URW
Układ Kierowniczy VAICO Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) VEMA
Układ Kierowniczy YAMATO Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) YAMATO
Producent:DOKUJI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DOKUJI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OD0142
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DOKUJI
Kod:
OD0142
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Długość całkowita [mm]:  200
Gwint wewnętrzny [mm]:  14 X 1,5
Długość gwintu [mm]:  45
Wysokość zabudowy:  67,5
Średnica zabudowy [mm]:  13
Gwint zewn. [mm]:  10 X 1,25
Do 100 dni na zwrot
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze