Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy SASIC do Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy 555 Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) 555
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy MAXGEAR Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MEYLE Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) MEYLE
Układ Kierowniczy A.B.S. Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy ACKOJA Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) ACKOJA
Układ Kierowniczy ASHIKA Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) ASHIKA
Układ Kierowniczy BGA Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) CORTECO
Układ Kierowniczy CTR Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) CTR
Układ Kierowniczy DAYCO Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) DELPHI
Układ Kierowniczy DOKUJI Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) DOKUJI
Układ Kierowniczy DRI Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) DRI
Układ Kierowniczy DYS Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) ELSTOCK
Układ Kierowniczy FAG Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FRAP Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) FRAP
Układ Kierowniczy GMB Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) GMB
Układ Kierowniczy GSP Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) GSP
Układ Kierowniczy JAPKO Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) JAPKO
Układ Kierowniczy KAMOKA Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy KYB Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) KYB
Układ Kierowniczy LENCO Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) LENCO
Układ Kierowniczy LIZARTE Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) MAPCO
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MONROE Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) MOOG
Układ Kierowniczy NK Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) NK
Układ Kierowniczy OCAP Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SASIC Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) TRW
Układ Kierowniczy URW Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) URW
Układ Kierowniczy VAICO Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) VEMA
Układ Kierowniczy YAMATO Rover 400 II (RT) 414 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1996.03 - 1999.12) YAMATO
Producent:SASIC

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SASIC
2.0 (1 ocen)
Kod produktu:
9006588
niedostępny
2.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
9006588
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Dla numeru OE:  QJB000826EVA
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 103,00 zł
50,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SASIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7006127
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
7006127
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  GSR1151
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 5310,00 zł
3540,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze