Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy KAWE do Rover MAESTRO liftback 1.3 liftback 67KM, 49kW, benzyna (1990.09 - 1995.01)

Układ Kierowniczy JP GROUP Rover MAESTRO liftback 1.3 liftback 67KM, 49kW, benzyna (1990.09 - 1995.01) JP GROUP
Układ Kierowniczy A.B.S. Rover MAESTRO liftback 1.3 liftback 67KM, 49kW, benzyna (1990.09 - 1995.01) A.B.S.
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Rover MAESTRO liftback 1.3 liftback 67KM, 49kW, benzyna (1990.09 - 1995.01) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Rover MAESTRO liftback 1.3 liftback 67KM, 49kW, benzyna (1990.09 - 1995.01) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Rover MAESTRO liftback 1.3 liftback 67KM, 49kW, benzyna (1990.09 - 1995.01) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Rover MAESTRO liftback 1.3 liftback 67KM, 49kW, benzyna (1990.09 - 1995.01) CEVAM
Układ Kierowniczy CORTECO Rover MAESTRO liftback 1.3 liftback 67KM, 49kW, benzyna (1990.09 - 1995.01) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Rover MAESTRO liftback 1.3 liftback 67KM, 49kW, benzyna (1990.09 - 1995.01) DELPHI
Układ Kierowniczy DR!VE+ Rover MAESTRO liftback 1.3 liftback 67KM, 49kW, benzyna (1990.09 - 1995.01) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Rover MAESTRO liftback 1.3 liftback 67KM, 49kW, benzyna (1990.09 - 1995.01) DRI
Układ Kierowniczy ELSTOCK Rover MAESTRO liftback 1.3 liftback 67KM, 49kW, benzyna (1990.09 - 1995.01) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERT Rover MAESTRO liftback 1.3 liftback 67KM, 49kW, benzyna (1990.09 - 1995.01) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Rover MAESTRO liftback 1.3 liftback 67KM, 49kW, benzyna (1990.09 - 1995.01) EUROL
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Rover MAESTRO liftback 1.3 liftback 67KM, 49kW, benzyna (1990.09 - 1995.01) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Rover MAESTRO liftback 1.3 liftback 67KM, 49kW, benzyna (1990.09 - 1995.01) GSP
Układ Kierowniczy HEPU Rover MAESTRO liftback 1.3 liftback 67KM, 49kW, benzyna (1990.09 - 1995.01) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Rover MAESTRO liftback 1.3 liftback 67KM, 49kW, benzyna (1990.09 - 1995.01) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Rover MAESTRO liftback 1.3 liftback 67KM, 49kW, benzyna (1990.09 - 1995.01) KAWE
Układ Kierowniczy LENCO Rover MAESTRO liftback 1.3 liftback 67KM, 49kW, benzyna (1990.09 - 1995.01) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Rover MAESTRO liftback 1.3 liftback 67KM, 49kW, benzyna (1990.09 - 1995.01) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Rover MAESTRO liftback 1.3 liftback 67KM, 49kW, benzyna (1990.09 - 1995.01) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Rover MAESTRO liftback 1.3 liftback 67KM, 49kW, benzyna (1990.09 - 1995.01) MAPCO
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Rover MAESTRO liftback 1.3 liftback 67KM, 49kW, benzyna (1990.09 - 1995.01) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MOOG Rover MAESTRO liftback 1.3 liftback 67KM, 49kW, benzyna (1990.09 - 1995.01) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Rover MAESTRO liftback 1.3 liftback 67KM, 49kW, benzyna (1990.09 - 1995.01) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Rover MAESTRO liftback 1.3 liftback 67KM, 49kW, benzyna (1990.09 - 1995.01) NK
Układ Kierowniczy OCAP Rover MAESTRO liftback 1.3 liftback 67KM, 49kW, benzyna (1990.09 - 1995.01) OCAP
Układ Kierowniczy SBS Rover MAESTRO liftback 1.3 liftback 67KM, 49kW, benzyna (1990.09 - 1995.01) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Rover MAESTRO liftback 1.3 liftback 67KM, 49kW, benzyna (1990.09 - 1995.01) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Rover MAESTRO liftback 1.3 liftback 67KM, 49kW, benzyna (1990.09 - 1995.01) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Rover MAESTRO liftback 1.3 liftback 67KM, 49kW, benzyna (1990.09 - 1995.01) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Rover MAESTRO liftback 1.3 liftback 67KM, 49kW, benzyna (1990.09 - 1995.01) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Rover MAESTRO liftback 1.3 liftback 67KM, 49kW, benzyna (1990.09 - 1995.01) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Rover MAESTRO liftback 1.3 liftback 67KM, 49kW, benzyna (1990.09 - 1995.01) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Rover MAESTRO liftback 1.3 liftback 67KM, 49kW, benzyna (1990.09 - 1995.01) VEMA
Producent:KAWE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8500 17000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8500 17000
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze