Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy DRI do Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02)

Układ Kierowniczy 555 Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) 555
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy SWAG Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) SWAG
Układ Kierowniczy OEM Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) OEM
Układ Kierowniczy TRW Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) TRW
Układ Kierowniczy CORTECO Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) CORTECO
Układ Kierowniczy HART Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) HART
Układ Kierowniczy FAG Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) FAG
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy A.B.S. Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) A.B.S.
Układ Kierowniczy BG AUTOMOTIVE LTD. Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) CASTROL
Układ Kierowniczy COMLINE Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) COMLINE
Układ Kierowniczy DRI Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) DRI
Układ Kierowniczy DRIVE + Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) DRIVE +
Układ Kierowniczy DYS Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ENERGY Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) ENERGY
Układ Kierowniczy EUROL Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy GSP Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) GSP
Układ Kierowniczy IPARTS Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) IPARTS
Układ Kierowniczy KAMOKA Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) KAWE
Układ Kierowniczy KLOKKERHOLM Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) KLOKKERHOLM
Układ Kierowniczy LAUBER Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) LENCO
Układ Kierowniczy LIZARTE Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MEAT & DORIA Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) MEAT & DORIA
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MONROE Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) NK
Układ Kierowniczy NTY Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) OCAP
Układ Kierowniczy QUARO Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RAVENOL Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) RAVENOL
Układ Kierowniczy RTS Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) RTS
Układ Kierowniczy SBS Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) TRISCAN
Układ Kierowniczy VALVOLINE Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2009.05 - 2015.02) VALVOLINE
Producent:DRI

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
715521095
dostępny
Kaucja: 358,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
715521095
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  Kayaba
Ograniczenia producenta:  Shaft only
Ograniczenia producenta:  Prepared for sensor
Cisnienie [bar]:  120
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze zbiornikiem
Ciężar netto [kg]:  1,8
Do 100 dni na zwrot
804,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 358,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
711520784
dostępny
Kaucja: 626,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
711520784
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  34
Ilość obrotów koła kierownicy:  2,8
Dolot - sr. [mm]:  10,8
Wylot - sr. [mm]:  10,8
Ograniczenia producenta:  With EHPSP bracket
Ciężar netto [kg]:  6
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Do 100 dni na zwrot
1110,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 626,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
711520784R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
711520784R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  34
Ilość obrotów koła kierownicy:  2,8
Dolot - sr. [mm]:  10,8
Wylot - sr. [mm]:  10,8
Ograniczenia producenta:  With EHPSP bracket
Ciężar netto [kg]:  8
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze