Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BIRTH do Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12)

Układ Kierowniczy JP GROUP Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) JP GROUP
Układ Kierowniczy A.B.S. Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy BENDIX Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) BENDIX
Układ Kierowniczy BIRTH Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) CEVAM
Układ Kierowniczy CORTECO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) DRI
Układ Kierowniczy DYS Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) FAG
Układ Kierowniczy FLENNOR Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) FLENNOR
Układ Kierowniczy FRAP Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) GSP
Układ Kierowniczy HEPU Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) MAPCO
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MEYLE Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) NK
Układ Kierowniczy OCAP Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RAVENOL Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) RAVENOL
Układ Kierowniczy RTS Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) RTS
Układ Kierowniczy SBS Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) SPIDAN
Układ Kierowniczy TEDGUM Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) TEDGUM
Układ Kierowniczy TMI Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) TRW
Układ Kierowniczy URW Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) URW
Układ Kierowniczy VAICO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS sedan 118KM, 87kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) VEMA
Producent:BIRTH

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BIRTH
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
AX0828
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BIRTH
Kod:
AX0828
Długość [mm]:  270
Masa [g]:  520
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Materiał:  Stal
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze