Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy FLENNOR do Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12)

Układ Kierowniczy JP GROUP Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) JP GROUP
Układ Kierowniczy A.B.S. Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy BENDIX Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) CEVAM
Układ Kierowniczy CORTECO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) DRI
Układ Kierowniczy DYS Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FLENNOR Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) FLENNOR
Układ Kierowniczy FRAP Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) GSP
Układ Kierowniczy HART Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) HART
Układ Kierowniczy HEPU Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) MAPCO
Układ Kierowniczy MEYLE Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) NK
Układ Kierowniczy OCAP Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RAVENOL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) RAVENOL
Układ Kierowniczy RTS Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) RTS
Układ Kierowniczy SBS Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) TRW
Układ Kierowniczy URW Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) URW
Układ Kierowniczy VAICO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Saab 900 I Combi Coupe 2.0 i liftback 115KM, 85kW, benzyna (1980.11 - 1988.12) VEMA
Producent:FLENNOR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FLENNOR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FL100-B
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FLENNOR
Kod:
FL100-B
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Długość [mm]:  71
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14 x 2,00 RHT F
Wymiar stożka [mm]:  13
Do 100 dni na zwrot
FLENNOR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FL591-C
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FLENNOR
Kod:
FL591-C
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Wewnątrz
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Długość [mm]:  270,5
Dla numeru OE:  89 43 268
Gwint zewn. 1 [mm]:  M14 x 2,00 RHT M
Gwint zewn. 2 [mm]:  M14 x 1,50 RHT M
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze