Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BENDIX do Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06)

Układ Kierowniczy JP GROUP Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) JP GROUP
Układ Kierowniczy A.B.S. Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) A.B.S.
Układ Kierowniczy BENDIX Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) BENDIX
Układ Kierowniczy BORG & BECK Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) CEVAM
Układ Kierowniczy CORTECO Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) DRI
Układ Kierowniczy DYS Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FLENNOR Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) FLENNOR
Układ Kierowniczy FRAP Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy HART Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) HART
Układ Kierowniczy HEPU Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) MAPCO
Układ Kierowniczy MEYLE Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) NK
Układ Kierowniczy OCAP Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RAVENOL Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) RAVENOL
Układ Kierowniczy RTS Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) RTS
Układ Kierowniczy SBS Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) TRW
Układ Kierowniczy URW Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) URW
Układ Kierowniczy VAICO Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Saab 900 I kabriolet 2.0 S Turbo-16 kabriolet 141KM, 104kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) VEMA
Producent:BENDIX

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BENDIX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
040610B
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
040610B
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Długość [mm]:  71
Wymiar stożka [mm]:  13
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14 x 2,00 RHT F
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze