Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BENDIX do Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06)

Układ Kierowniczy JP GROUP Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) JP GROUP
Układ Kierowniczy A.B.S. Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) A.B.S.
Układ Kierowniczy BENDIX Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) BENDIX
Układ Kierowniczy BORG & BECK Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) CEVAM
Układ Kierowniczy CORTECO Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) DRI
Układ Kierowniczy DYS Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FLENNOR Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) FLENNOR
Układ Kierowniczy FRAP Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy HEPU Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) MAPCO
Układ Kierowniczy MEYLE Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) NK
Układ Kierowniczy OCAP Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RAVENOL Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) RAVENOL
Układ Kierowniczy RTS Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) RTS
Układ Kierowniczy SBS Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) TRW
Układ Kierowniczy URW Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) URW
Układ Kierowniczy VAICO Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Saab 900 I kabriolet 2.0 Turbo-16 kabriolet 160KM, 118kW, benzyna (1986.11 - 1994.06) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BENDIX

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BENDIX
0 (0)
Kod produktu:
041080B
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
041080B
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Dla numeru OE:  89 37 088
Długość [mm]:  269
Gwint zewn. 1 [mm]:  M14 x 2,00 RHT M
Gwint zewn. 2 [mm]:  M20 x 1,50 RHT M
Do 100 dni na zwrot
BENDIX
0 (0)
Kod produktu:
040610B
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
040610B
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Długość [mm]:  71
Wymiar stożka [mm]:  13
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14 x 2,00 RHT F
Do 100 dni na zwrot
BENDIX
0 (0)
Kod produktu:
041079B
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
041079B
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Lokalizacja w aucie:  Wewnątrz
Dla numeru OE:  89 43 268
Długość [mm]:  270,5
Gwint zewn. 1 [mm]:  M14 x 2,00 RHT M
Gwint zewn. 2 [mm]:  M14 x 1,50 RHT M
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze