Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy HEPU do Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10)

Układ Kierowniczy JP GROUP Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) JP GROUP
Układ Kierowniczy DELPHI Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) DELPHI
Układ Kierowniczy SPIDAN Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) SPIDAN
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy BORG & BECK Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) CASTROL
Układ Kierowniczy CORTECO Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) CORTECO
Układ Kierowniczy DR!VE+ Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) DR!VE+
Układ Kierowniczy DYS Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) FAG
Układ Kierowniczy FRAP Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) GSP
Układ Kierowniczy HEPU Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) IPD
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) MAPCO
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MOOG Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) NK
Układ Kierowniczy OCAP Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) OEM
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SBS Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) SBS
Układ Kierowniczy TRISCAN Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) TRISCAN
Układ Kierowniczy VEMA Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) VEMA
Układ Kierowniczy VIKA Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) VIKA
Producent:HEPU

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HEPU
0 (0 ocen)
Kod produktu:
35-5182
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HEPU
Kod:
35-5182
Materiał:  Guma
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze złączem przewodów
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  10
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  42
Do 100 dni na zwrot
HEPU
0 (0 ocen)
Kod produktu:
35-5751
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HEPU
Kod:
35-5751
Materiał:  Guma
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze złączem przewodów
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  10
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  26
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze