Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BGA do Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie)

Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MEYLE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy SWAG Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy TRW Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy KAMOKA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KAMOKA
Układ Kierowniczy MOOG Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MAXGEAR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy SIDEM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy IPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) IPARTS
Układ Kierowniczy FAG Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy HART Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy NTY Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NTY
Układ Kierowniczy NK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy A.B.S. Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BG AUTOMOTIVE LTD. Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Kierowniczy BIRTH Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy DAYCO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROREPAR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FRAP Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy JP GROUP Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) JP GROUP
Układ Kierowniczy JPN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) JPN
Układ Kierowniczy KAWE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy METZGER Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy OCAP Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OEM
Układ Kierowniczy OPTIMAL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SASIC
Układ Kierowniczy SPIDAN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy TOPRAN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BG AUTOMOTIVE LTD.

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BGA
0 (0)
Kod produktu:
SR7950
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BGA
Kod:
SR7950
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Do 100 dni na zwrot
112,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BGA
0 (0)
Kod produktu:
SR9606
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BGA
Kod:
SR9606
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Gwint wewnętrzny [mm]:  M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm]:  M12 x 1,5
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintu:  Z gwintem wewnętrznym
Długość [mm]:  95
Rozmiar gwintu 1:  M16x1,5
Parzyste numery artykułów:  SR9607
Do 100 dni na zwrot
BGA
0 (0)
Kod produktu:
SR9607
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BGA
Kod:
SR9607
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Gwint wewnętrzny [mm]:  M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm]:  M12 x 1,5
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintu:  Z gwintem wewnętrznym
Długość [mm]:  95
Rozmiar gwintu 1:  M16x1,5
Parzyste numery artykułów:  SR9606
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze