Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI do Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie)

Układ Kierowniczy 555 Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) 555
Układ Kierowniczy SKF Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy MOTUL Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy A.B.S. Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy ACKOJA Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) ACKOJA
Układ Kierowniczy AISIN Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) AISIN
Układ Kierowniczy BGA Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy CTR Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) CTR
Układ Kierowniczy DYS Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ESEN SKV Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) ESEN SKV
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy HART Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy IPARTS Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) IPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) JAPKO
Układ Kierowniczy KAWE Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MONROE Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) MONROE
Układ Kierowniczy NPS Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) NPS
Układ Kierowniczy NTY Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) NTY
Układ Kierowniczy SIDEM Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy TRW Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD (BRM) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2013.01 - obecnie) TRW
Producent:GENERAL RICAMBI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
SEL034R
niedostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
SEL034R
Tryb pracy:  Elektroniczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Do 100 dni na zwrot
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
SEL034
niedostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
SEL034
Tryb pracy:  Elektroniczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze