Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy OEM do Suzuki SAMURAI samochód terenowy zamknięty (SJ_) 1.3 (SJ 413) samochód terenowy zamknięty 64KM, 47kW, benzyna (1988.11 - 1992.07)

Układ Kierowniczy A.B.S. Suzuki SAMURAI samochód terenowy zamknięty (SJ_) 1.3 (SJ 413) samochód terenowy zamknięty 64KM, 47kW, benzyna (1988.11 - 1992.07) A.B.S.
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Suzuki SAMURAI samochód terenowy zamknięty (SJ_) 1.3 (SJ 413) samochód terenowy zamknięty 64KM, 47kW, benzyna (1988.11 - 1992.07) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Suzuki SAMURAI samochód terenowy zamknięty (SJ_) 1.3 (SJ 413) samochód terenowy zamknięty 64KM, 47kW, benzyna (1988.11 - 1992.07) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Suzuki SAMURAI samochód terenowy zamknięty (SJ_) 1.3 (SJ 413) samochód terenowy zamknięty 64KM, 47kW, benzyna (1988.11 - 1992.07) CASTROL
Układ Kierowniczy DELPHI Suzuki SAMURAI samochód terenowy zamknięty (SJ_) 1.3 (SJ 413) samochód terenowy zamknięty 64KM, 47kW, benzyna (1988.11 - 1992.07) DELPHI
Układ Kierowniczy EUROL Suzuki SAMURAI samochód terenowy zamknięty (SJ_) 1.3 (SJ 413) samochód terenowy zamknięty 64KM, 47kW, benzyna (1988.11 - 1992.07) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Suzuki SAMURAI samochód terenowy zamknięty (SJ_) 1.3 (SJ 413) samochód terenowy zamknięty 64KM, 47kW, benzyna (1988.11 - 1992.07) FAG
Układ Kierowniczy FEBEST Suzuki SAMURAI samochód terenowy zamknięty (SJ_) 1.3 (SJ 413) samochód terenowy zamknięty 64KM, 47kW, benzyna (1988.11 - 1992.07) FEBEST
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Suzuki SAMURAI samochód terenowy zamknięty (SJ_) 1.3 (SJ 413) samochód terenowy zamknięty 64KM, 47kW, benzyna (1988.11 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy IPARTS Suzuki SAMURAI samochód terenowy zamknięty (SJ_) 1.3 (SJ 413) samochód terenowy zamknięty 64KM, 47kW, benzyna (1988.11 - 1992.07) IPARTS
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Suzuki SAMURAI samochód terenowy zamknięty (SJ_) 1.3 (SJ 413) samochód terenowy zamknięty 64KM, 47kW, benzyna (1988.11 - 1992.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Suzuki SAMURAI samochód terenowy zamknięty (SJ_) 1.3 (SJ 413) samochód terenowy zamknięty 64KM, 47kW, benzyna (1988.11 - 1992.07) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Suzuki SAMURAI samochód terenowy zamknięty (SJ_) 1.3 (SJ 413) samochód terenowy zamknięty 64KM, 47kW, benzyna (1988.11 - 1992.07) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MOOG Suzuki SAMURAI samochód terenowy zamknięty (SJ_) 1.3 (SJ 413) samochód terenowy zamknięty 64KM, 47kW, benzyna (1988.11 - 1992.07) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Suzuki SAMURAI samochód terenowy zamknięty (SJ_) 1.3 (SJ 413) samochód terenowy zamknięty 64KM, 47kW, benzyna (1988.11 - 1992.07) MOTUL
Układ Kierowniczy NIPPARTS Suzuki SAMURAI samochód terenowy zamknięty (SJ_) 1.3 (SJ 413) samochód terenowy zamknięty 64KM, 47kW, benzyna (1988.11 - 1992.07) NIPPARTS
Układ Kierowniczy NTY Suzuki SAMURAI samochód terenowy zamknięty (SJ_) 1.3 (SJ 413) samochód terenowy zamknięty 64KM, 47kW, benzyna (1988.11 - 1992.07) NTY
Układ Kierowniczy OEM Suzuki SAMURAI samochód terenowy zamknięty (SJ_) 1.3 (SJ 413) samochód terenowy zamknięty 64KM, 47kW, benzyna (1988.11 - 1992.07) OEM
Układ Kierowniczy SKF Suzuki SAMURAI samochód terenowy zamknięty (SJ_) 1.3 (SJ 413) samochód terenowy zamknięty 64KM, 47kW, benzyna (1988.11 - 1992.07) SKF
Układ Kierowniczy SWAG Suzuki SAMURAI samochód terenowy zamknięty (SJ_) 1.3 (SJ 413) samochód terenowy zamknięty 64KM, 47kW, benzyna (1988.11 - 1992.07) SWAG
Producent:OEM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
48810-81A01
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
48810-81A01
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  90
Rozmiar gwintu 1:  M12X1,25
Rozmiar gwintu 2:  M16X1,5
Do 100 dni na zwrot
423,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze