Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy COMLINE do Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07)

Układ Kierowniczy JP GROUP Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) JP GROUP
Układ Kierowniczy MOOG Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) MOOG
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy A.B.S. Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) A.B.S.
Układ Kierowniczy AISIN Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) AISIN
Układ Kierowniczy BGA Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CEVAM Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) CORTECO
Układ Kierowniczy DAYCO Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) DAYCO
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DRI Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) DRI
Układ Kierowniczy DYS Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy FAG Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FAST Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) FAST
Układ Kierowniczy FEBEST Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) FEBEST
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) GSP
Układ Kierowniczy HART Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) HART
Układ Kierowniczy HEPU Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) HEPU
Układ Kierowniczy IPARTS Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) MONROE
Układ Kierowniczy OCAP Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) OCAP
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SIDEM Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) TRW
Układ Kierowniczy URW Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) URW
Układ Kierowniczy VAICO Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Volvo 260 coupe (P262) 2.7 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1977.08 - 1978.07) VEMA
Producent:COMLINE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
COMLINE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CTR3193
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
CTR3193
Długość [mm]:  75
Wymiar gwintu:  M12x1,50
Rodzaj gwintu:  Z gwintem wewnętrznym
Rodzaj gwintu:  Dla bieżnika prawostronnego
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze