Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM do Volvo 440 (445) 1.7 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.09 - 1989.08)

Układ Kierowniczy A.B.S. Volvo 440 (445) 1.7 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.09 - 1989.08) A.B.S.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Volvo 440 (445) 1.7 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.09 - 1989.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy DELPHI Volvo 440 (445) 1.7 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.09 - 1989.08) DELPHI
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Volvo 440 (445) 1.7 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.09 - 1989.08) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy FEBEST Volvo 440 (445) 1.7 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.09 - 1989.08) FEBEST
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Volvo 440 (445) 1.7 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.09 - 1989.08) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy HART Volvo 440 (445) 1.7 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.09 - 1989.08) HART
Układ Kierowniczy KAWE Volvo 440 (445) 1.7 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.09 - 1989.08) KAWE
Układ Kierowniczy MAPCO Volvo 440 (445) 1.7 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.09 - 1989.08) MAPCO
Układ Kierowniczy MOOG Volvo 440 (445) 1.7 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.09 - 1989.08) MOOG
Układ Kierowniczy NK Volvo 440 (445) 1.7 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.09 - 1989.08) NK
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Volvo 440 (445) 1.7 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.09 - 1989.08) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy SASIC Volvo 440 (445) 1.7 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.09 - 1989.08) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Volvo 440 (445) 1.7 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.09 - 1989.08) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Volvo 440 (445) 1.7 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.09 - 1989.08) SKF
Układ Kierowniczy SWAG Volvo 440 (445) 1.7 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.09 - 1989.08) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Volvo 440 (445) 1.7 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.09 - 1989.08) TRISCAN
Producent:ORIGINAL IMPERIUM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ORIGINAL IMPERIUM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30286
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
30286
Jednostka:
szt
Materiał:  Guma
Wysokość [mm]:  160
Masa [g]:  103
Średnica 1 [mm]:  12
Średnica 2 [mm]:  38
Do 100 dni na zwrot
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze