Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy METZGER do Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie)

Układ Kierowniczy A.B.S. Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BGA Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy DELPHI Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy ERT Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy GSP Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy METZGER Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SIDEM Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SWAG Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Volvo V60 II (225, 227) B4 Mild-Hybrid AWD Kombi 197KM, 145kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.10 - obecnie) VAICO
Producent:METZGER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
54060301
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
54060301
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Rozmiar gwintu 1:  M12 x 1,75
Rozmiar gwintu 2:  M18 x 1,5
Długość całkowita [mm]:  140
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakrętką
Parzyste numery artykułów:  54060402
Gwarancja:  3 lata gwarancji lub do 75 000km
Do 100 dni na zwrot
154,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
54060402
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
54060402
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Rozmiar gwintu 1:  M12 x 1,75
Rozmiar gwintu 2:  M18 x 1,5
Długość całkowita [mm]:  140
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakrętką
Parzyste numery artykułów:  54060301
Gwarancja:  3 lata gwarancji lub do 75 000km
Do 100 dni na zwrot
154,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze