Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy KAWE do Volvo XC90 II (256) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.01 - obecnie)

Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Volvo XC90 II (256) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy MOTUL Volvo XC90 II (256) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.01 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy A.B.S. Volvo XC90 II (256) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.01 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Volvo XC90 II (256) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.01 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BGA Volvo XC90 II (256) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.01 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Volvo XC90 II (256) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.01 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Volvo XC90 II (256) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.01 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy DELPHI Volvo XC90 II (256) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.01 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Volvo XC90 II (256) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.01 - obecnie) DRI
Układ Kierowniczy DYS Volvo XC90 II (256) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.01 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ELRING Volvo XC90 II (256) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.01 - obecnie) ELRING
Układ Kierowniczy ELSTOCK Volvo XC90 II (256) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.01 - obecnie) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERT Volvo XC90 II (256) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.01 - obecnie) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Volvo XC90 II (256) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.01 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Volvo XC90 II (256) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.01 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Volvo XC90 II (256) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.01 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Volvo XC90 II (256) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.01 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Volvo XC90 II (256) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.01 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HART Volvo XC90 II (256) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.01 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy KAWE Volvo XC90 II (256) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.01 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Volvo XC90 II (256) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.01 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Volvo XC90 II (256) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.01 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Volvo XC90 II (256) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.01 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy METZGER Volvo XC90 II (256) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.01 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Volvo XC90 II (256) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.01 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Volvo XC90 II (256) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.01 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy NK Volvo XC90 II (256) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.01 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Volvo XC90 II (256) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SIDEM Volvo XC90 II (256) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.01 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Volvo XC90 II (256) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.01 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Volvo XC90 II (256) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.01 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Volvo XC90 II (256) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.01 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Volvo XC90 II (256) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.01 - obecnie) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Volvo XC90 II (256) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.01 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Volvo XC90 II (256) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.01 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Volvo XC90 II (256) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.01 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Volvo XC90 II (256) T6 Polestar AWD SUV 334KM, 246kW, benzyna (2017.01 - obecnie) VEMA
Producent:KAWE

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8500 27133
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8500 27133
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8500 27134
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8500 27134
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8500 27213
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8500 27213
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z osłoną
Wymiar gwintu:  M18x1,5/M16x1,5
Ilość montowana w aucie:  2
Długość [mm]:  208,5
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Z bieżnikiem prawostronnym
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8500 10053
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8500 10053
Wysokość [mm]:  190
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  17,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  56
Ilość montowana w aucie:  2
Materiał:  Termoplast
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze