Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy MEYLE do Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie)

Układ Kierowniczy A.B.S. Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy GSP Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy KAVO PARTS Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) KAVO PARTS
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy METZGER Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OPTIMAL Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SWAG Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Vw ID.3 (E11) Pure liftback 150KM, 110kW, elektryczny (2020.03 - obecnie) VAICO
Producent:MEYLE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MEYLE
4.8 (5 ocen)
Kod produktu:
116 031 0037
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
116 031 0037
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Długość [mm]:  392
Rozmiar gwintu 1:  M16x1,5
Rozmiar gwintu 2:  M16x1,5
Ilość montowana w aucie:  2
Do 100 dni na zwrot
96,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze