Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ rozruchowy HART do Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12)

Układ rozruchowy FEBI BILSTEIN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) FEBI BILSTEIN
Układ rozruchowy BORSEHUNG Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) BORSEHUNG
Układ rozruchowy BOSCH Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) BOSCH
Układ rozruchowy CEVAM Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) CEVAM
Układ rozruchowy DRI Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) DRI
Układ rozruchowy ELSTOCK Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) ELSTOCK
Układ rozruchowy ERA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) ERA
Układ rozruchowy EUROTEC Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) EUROTEC
Układ rozruchowy HART Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) HART
Układ rozruchowy HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ rozruchowy JP GROUP Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) JP GROUP
Układ rozruchowy LUCAS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) LUCAS
Układ rozruchowy MAHLE ORIGINAL Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) MAHLE ORIGINAL
Układ rozruchowy MAXGEAR Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) MAXGEAR
Układ rozruchowy MEYLE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) MEYLE
Układ rozruchowy STARDAX Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) STARDAX
Układ rozruchowy SWAG Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) SWAG
Układ rozruchowy TMI Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) TMI
Układ rozruchowy VALEO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) VALEO
Układ rozruchowy VEMO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) VEMO
Układ rozruchowy VIKA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.08 - 1987.12) VIKA
Producent:HART

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0)
Kod produktu:
534 493
niedostępny
Kaucja: 58,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
534 493
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Ilość zębów:  9
Moc znamionowa [kW]:  0,8
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Ilość otworów gwintowanych:  2
Do 100 dni na zwrot
231,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 58,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Układ rozruchowy

Zimowe problemy z rozruchem: zobacz co zrobić!

Zimowe problemy z rozruchem: zobacz co zrobić!

Niskie temperatury mogą sprawić, że akumulator wyraźnie osłabnie, a tym samym odpalenie silnika stanie się niemożliwe. Na szczęście nawet w tak beznadziejnej sytuacji kierowca nie pozostaje bez wyjścia. Jest kilka metod, które mogą umożliwić mu rozruch motoru. Podczas wyboru jednej z nich należy jednak pamiętać o bezpieczeństwie jednostki napędowej!

czytaj więcej >
Awaria rozrusznika - typowe objawy zużycia rozrusznika

Rozrusznik również może się zużyć. Zobacz, jak rozpoznać objawy takiego zużycia

Choć rozrusznik jest jednym z bardziej wytrzymałych podzespołów samochodowych, również on z czasem może ulec zużyciu. Wówczas to zaczyna pojawiać się cała paleta często zupełnie nieoczywistych objawów, które wynikają bezpośrednio z jego stanu. Jak rozpoznać te, które świadczą o zużyciu rozrusznika? Czym różnią się od objawów zwykłej awarii lub od problemów z akumulatorem?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze