Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy SKV GERMANY do Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (1999.01 - 2003.10)

Układ Wydechowy NTY Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (1999.01 - 2003.10) NTY
Układ Wydechowy KAMOKA Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (1999.01 - 2003.10) KAMOKA
Układ Wydechowy BOSCH Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (1999.01 - 2003.10) BOSCH
Układ Wydechowy DELPHI Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (1999.01 - 2003.10) DELPHI
Układ Wydechowy FACET Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (1999.01 - 2003.10) FACET
Układ Wydechowy SKV GERMANY Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (1999.01 - 2003.10) SKV GERMANY
Układ Wydechowy VALEO Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (1999.01 - 2003.10) VALEO
Układ Wydechowy ASSO Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (1999.01 - 2003.10) ASSO
Układ Wydechowy AUTLOG Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (1999.01 - 2003.10) AUTLOG
Układ Wydechowy BM CATALYSTS
 Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (1999.01 - 2003.10) BM CATALYSTS
Układ Wydechowy CALORSTAT BY VERNET Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (1999.01 - 2003.10) CALORSTAT BY VERNET
Układ Wydechowy ENERGY Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (1999.01 - 2003.10) ENERGY
Układ Wydechowy EPS Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (1999.01 - 2003.10) EPS
Układ Wydechowy ERA Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (1999.01 - 2003.10) ERA
Układ Wydechowy EUROREPAR Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (1999.01 - 2003.10) EUROREPAR
Układ Wydechowy FA1 Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (1999.01 - 2003.10) FA1
Układ Wydechowy FAE Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (1999.01 - 2003.10) FAE
Układ Wydechowy FAST Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (1999.01 - 2003.10) FAST
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (1999.01 - 2003.10) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy HC-CARGO Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (1999.01 - 2003.10) HC-CARGO
Układ Wydechowy HELLA Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (1999.01 - 2003.10) HELLA
Układ Wydechowy HOFFER Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (1999.01 - 2003.10) HOFFER
Układ Wydechowy IMASAF Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (1999.01 - 2003.10) IMASAF
Układ Wydechowy KAWE Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (1999.01 - 2003.10) KAWE
Układ Wydechowy KLARIUS Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (1999.01 - 2003.10) KLARIUS
Układ Wydechowy KW Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (1999.01 - 2003.10) KW
Układ Wydechowy LRT Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (1999.01 - 2003.10) LRT
Układ Wydechowy LUCAS Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (1999.01 - 2003.10) LUCAS
Układ Wydechowy MAXGEAR Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (1999.01 - 2003.10) MAXGEAR
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (1999.01 - 2003.10) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy METZGER Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (1999.01 - 2003.10) METZGER
Układ Wydechowy MOBILETRON Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (1999.01 - 2003.10) MOBILETRON
Układ Wydechowy NPS Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (1999.01 - 2003.10) NPS
Układ Wydechowy PIERBURG Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (1999.01 - 2003.10) PIERBURG
Układ Wydechowy QUINTON HAZELL Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (1999.01 - 2003.10) QUINTON HAZELL
Układ Wydechowy SIDAT Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (1999.01 - 2003.10) SIDAT
Układ Wydechowy SWAG Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (1999.01 - 2003.10) SWAG
Układ Wydechowy TRICLO Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (1999.01 - 2003.10) TRICLO
Układ Wydechowy TRISCAN Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (1999.01 - 2003.10) TRISCAN
Układ Wydechowy VEMA Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (1999.01 - 2003.10) VEMA
Układ Wydechowy VEMO Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (1999.01 - 2003.10) VEMO
Układ Wydechowy WALKER PRODUCTS Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (1999.01 - 2003.10) WALKER PRODUCTS
Układ Wydechowy WALKER Alfa Romeo SPIDER (916_) 3.0 V6 24V (916S1) kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (1999.01 - 2003.10) WALKER
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SKV GERMANY

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SKV GERMANY
3.0 (4)
Kod produktu:
09SKV618
dostępny
3.0 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKV GERMANY
Kod:
09SKV618
Jednostka:
szt
Gwarancja:  3 lata gwarancji
Napięcie [V]:  12
Długość [mm]:  300
Ciężar [kg]:  0,12
Rezystancja [Ohm]:  9
Tryb pracy:  Elektryczny
Sonda lambda:  Sonda lambda
Liczba przewodów:  4
Do 100 dni na zwrot
169,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SKV GERMANY
3.0 (4)
Kod produktu:
09SKV617
dostępny
3.0 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKV GERMANY
Kod:
09SKV617
Jednostka:
szt
Gwarancja:  3 lata gwarancji
Napięcie [V]:  12
Długość [mm]:  1175
Ciężar [kg]:  0,17
Rezystancja [Ohm]:  9
Tryb pracy:  Elektryczny
Sonda lambda:  Sonda regulacyjna
Liczba przewodów:  4
Do 100 dni na zwrot
173,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SKV GERMANY
3.0 (4)
Kod produktu:
09SKV595
dostępny
3.0 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKV GERMANY
Kod:
09SKV595
Jednostka:
szt
Gwarancja:  3 lata gwarancji
Napięcie [V]:  12
Długość [mm]:  310
Ciężar [kg]:  0,13
Rezystancja [Ohm]:  3,5
Tryb pracy:  Elektryczny
Sonda lambda:  Sonda lambda
Liczba przewodów:  4
Do 100 dni na zwrot
178,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Co daje bandaż termiczny na wydech? Jak prawidłowo owinąć elementy wydechu?

Co daje bandaż termiczny na wydechu? Jakich bandaży należy używać i jak prawidłowo owijać poszczególne elementy układu?

Zastanawialiście się kiedyś nad owinięciem swojego wydechu bandażem termicznym? Jeśli tak, to zapewne wiecie dobrze, co jest efektem owinięcia wydechu takim bandażem, jak dobrać bandaż do silnika i w jaki sposób zabrać się za owijanie. Czy jednak na pewno wiecie to wszystko?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >
Strumienica samochodowa. Co to jest, co daje i czy warto ją zamontować?

Strumienica samochodowa. Czym jest, jakie daje korzyści i kiedy warto ją zamontować?

Marzy Wam się więcej mocy pod maską? A komu się nie marzy? Niektórzy kierowcy eksperymentujący z tuningiem mechanicznym zdecydowali się na strumienice właśnie w celu zwiększenia liczby koni mechanicznych. Czy słusznie? Jakie efekty można w ten sposób osiągnąć?

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze