Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy PIERBURG do Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04)

Układ Wydechowy WALKER Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) WALKER
Układ Wydechowy KRAFT AUTOMOTIVE Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy METALCAUCHO Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) METALCAUCHO
Układ Wydechowy AKRON-MALÒ Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) AKRON-MALÒ
Układ Wydechowy ASSO Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) ASSO
Układ Wydechowy BIRTH Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) BIRTH
Układ Wydechowy BOSCH Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) BOSCH
Układ Wydechowy CALORSTAT BY VERNET Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) CALORSTAT BY VERNET
Układ Wydechowy CONTINENTAL/VDO Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) CONTINENTAL/VDO
Układ Wydechowy ENERGY Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) ENERGY
Układ Wydechowy EPS Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) EPS
Układ Wydechowy EUROREPAR Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) EUROREPAR
Układ Wydechowy FA1 Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) FA1
Układ Wydechowy FACET Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) FACET
Układ Wydechowy FAST Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) FAST
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy HART Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) HART
Układ Wydechowy HC-CARGO Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) HC-CARGO
Układ Wydechowy HOFFER Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) HOFFER
Układ Wydechowy IMASAF Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) IMASAF
Układ Wydechowy KLARIUS Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) KLARIUS
Układ Wydechowy KW Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) KW
Układ Wydechowy LRT Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) LRT
Układ Wydechowy MAXGEAR Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) MAXGEAR
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy MTS Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) MTS
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy PIERBURG Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) PIERBURG
Układ Wydechowy SIDAT Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) SIDAT
Układ Wydechowy SWAG Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) SWAG
Układ Wydechowy TEDGUM Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) TEDGUM
Układ Wydechowy TOPRAN Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) TOPRAN
Układ Wydechowy TRICLO Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) TRICLO
Układ Wydechowy VAICO Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) VAICO
Układ Wydechowy VEMA Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) VEMA
Układ Wydechowy VEMO Citroën XM Break (Y3) 3.0 V6 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1991.11 - 1994.04) VEMO
Producent:PIERBURG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PIERBURG
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
7.05270.42.0
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.05270.42.0
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Sonda regulacyjna
Sonda lambda:  Ogrzewana
Napięcie [V]:  12
Ilość połączeń:  4
Długość kabli:  1250
Do 100 dni na zwrot
444,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >
Przepalony tłumik samochodowy. Objawy i skutki usterki

Jak radzić sobie z przepalonym tłumikiem samochodowym? Jak wyglądają objawy i skutki podobnej usterki?

Przepalony tłumik samochody to zjawisko częste w starych, zaniedbanych samochodach, ale nie tylko. Czasem, a może wręcz coraz częściej, do przepalenia tłumika dochodzi w autach relatywnie nowych. Z jakich powodów? Jak radzić sobie z podobną usterką?

czytaj więcej >
Głośny wydech – gdzie szukać przyczyny?

Głośny wydech – gdzie szukać przyczyny?

Jedną z podstawowych funkcji układu wydechowego jest zminimalizowanie hałasu wytwarzanego przez silnik, ale nawet całkowicie sprawny wydech potrafi być źródłem niepotrzebnych dźwięków. Co jest ich przyczyną? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze