Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy VEMO do Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04)

Układ Wydechowy NTY Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) NTY
Układ Wydechowy BOSCH Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) BOSCH
Układ Wydechowy ERA Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) ERA
Układ Wydechowy VEMO Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) VEMO
Układ Wydechowy BOSAL Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) BOSAL
Układ Wydechowy ENERGY Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) ENERGY
Układ Wydechowy EUROREPAR Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) EUROREPAR
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy HART Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) HART
Układ Wydechowy HELLA Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) HELLA
Układ Wydechowy HOFFER Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) HOFFER
Układ Wydechowy IPARTS Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) IPARTS
Układ Wydechowy KAWE Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) KAWE
Układ Wydechowy KLOKKERHOLM Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) KLOKKERHOLM
Układ Wydechowy LRT Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) LRT
Układ Wydechowy MAXGEAR Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) MAXGEAR
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy SKV GERMANY Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) SKV GERMANY
Układ Wydechowy TRISCAN Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:VEMO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMO
3.5 (2)
Kod produktu:
V22-76-0007
dostępny
3.5 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V22-76-0007
Jednostka:
szt
Wykonanie izolacji przewodu:  Z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem
Kształt obudowy wtyczki:  Okrągły
Ilość przewodów:  4
Długość kabli:  450
Wymiar gwintu:  M18 x 1,5
Długość [mm]:  570
Wersja:  ZR-PLANAR
Ciężar [kg]:  0,14284
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Głębokość opakowania [cm]:  9
Do 100 dni na zwrot
213,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VEMO
3.5 (2)
Kod produktu:
V22-76-0008
dostępny
3.5 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V22-76-0008
Jednostka:
szt
Wykonanie izolacji przewodu:  Z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem
Ilość biegunów:  4
Liczba przewodów:  4
Kolor wtyczki:  Zielony
Kształt obudowy wtyczki:  Prostokątny
Wymiar gwintu:  M18 x 1,5
Ciężar [kg]:  0,13794
Dla numeru OE:  96 369 687 80
Długość kabli:  500
Długość [mm]:  600
Ilość połączeń:  4
Sonda lambda:  Ogrzewana
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Głębokość opakowania [cm]:  9
Do 100 dni na zwrot
218,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Przepalony tłumik samochodowy. Objawy i skutki usterki

Jak radzić sobie z przepalonym tłumikiem samochodowym? Jak wyglądają objawy i skutki podobnej usterki?

Przepalony tłumik samochody to zjawisko częste w starych, zaniedbanych samochodach, ale nie tylko. Czasem, a może wręcz coraz częściej, do przepalenia tłumika dochodzi w autach relatywnie nowych. Z jakich powodów? Jak radzić sobie z podobną usterką?

czytaj więcej >
Aktywne wydechy końcowe, sterowane klapy. Po co się je montuje, co dają, czy warto?

Aktywny układ wydechowy mechaniczny i elektroniczny, czyli gruszki vs przepustnice. Co nam daje i czy warto w to inwestować?

Nieraz już porównywaliśmy nowoczesne samochody do promów kosmicznych. We współczesnych, naszpikowanych elektroniką autach, sterować możemy już praktycznie wszystkim, od jednostki napędowej, po światła. Sterować możemy nawet dźwiękiem wydobywającym się z rury wydechowej. Jak? Za pomocą tzw. aktywnego wydechu.

czytaj więcej >
Głośny wydech – gdzie szukać przyczyny?

Głośny wydech – gdzie szukać przyczyny?

Jedną z podstawowych funkcji układu wydechowego jest zminimalizowanie hałasu wytwarzanego przez silnik, ale nawet całkowicie sprawny wydech potrafi być źródłem niepotrzebnych dźwięków. Co jest ich przyczyną? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Czujnik liniowy A/F - rodzaj czujnika tlenu. Czym jest, jak działa i do czego służy?

Czujnik liniowy A/F, czyli nowy rodzaj czujnika tlenu. Czym jest, jak działa i do czego jest wykorzystywany?

Aż trudno sobie wyobrazić to, jak wyglądałoby życie przeciętnego kierowcy (i nie tylko), gdyby nie sondy lambda. Te niewielkie czujniki dbają nie tylko o samochody, ale i o nas samych. A teraz, dzięki wprowadzeniu czujników A/F, potrafią jeszcze więcej. Co dokładnie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze