Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy AJUSA do Peugeot 405 I (15B) 1.8 Turbo Diesel sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1992.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 405 I (15B) 1.8 Turbo Diesel sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1992.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy WALKER Peugeot 405 I (15B) 1.8 Turbo Diesel sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1992.12) WALKER
Układ Wydechowy HART Peugeot 405 I (15B) 1.8 Turbo Diesel sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1992.12) HART
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 405 I (15B) 1.8 Turbo Diesel sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1992.12) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy VICTOR REINZ Peugeot 405 I (15B) 1.8 Turbo Diesel sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1992.12) VICTOR REINZ
Układ Wydechowy AJUSA Peugeot 405 I (15B) 1.8 Turbo Diesel sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1992.12) AJUSA
Układ Wydechowy AKRON-MALÒ Peugeot 405 I (15B) 1.8 Turbo Diesel sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1992.12) AKRON-MALÒ
Układ Wydechowy ASMET Peugeot 405 I (15B) 1.8 Turbo Diesel sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1992.12) ASMET
Układ Wydechowy ASSO Peugeot 405 I (15B) 1.8 Turbo Diesel sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1992.12) ASSO
Układ Wydechowy BIRTH Peugeot 405 I (15B) 1.8 Turbo Diesel sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1992.12) BIRTH
Układ Wydechowy BORGWARNER (3K) Peugeot 405 I (15B) 1.8 Turbo Diesel sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1992.12) BORGWARNER (3K)
Układ Wydechowy CORTECO Peugeot 405 I (15B) 1.8 Turbo Diesel sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1992.12) CORTECO
Układ Wydechowy DINEX Peugeot 405 I (15B) 1.8 Turbo Diesel sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1992.12) DINEX
Układ Wydechowy DRI Peugeot 405 I (15B) 1.8 Turbo Diesel sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1992.12) DRI
Układ Wydechowy DYS Peugeot 405 I (15B) 1.8 Turbo Diesel sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1992.12) DYS
Układ Wydechowy EBERSPÄCHER Peugeot 405 I (15B) 1.8 Turbo Diesel sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1992.12) EBERSPÄCHER
Układ Wydechowy ELRING Peugeot 405 I (15B) 1.8 Turbo Diesel sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1992.12) ELRING
Układ Wydechowy ELSTOCK Peugeot 405 I (15B) 1.8 Turbo Diesel sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1992.12) ELSTOCK
Układ Wydechowy EUROREPAR Peugeot 405 I (15B) 1.8 Turbo Diesel sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1992.12) EUROREPAR
Układ Wydechowy FA1 Peugeot 405 I (15B) 1.8 Turbo Diesel sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1992.12) FA1
Układ Wydechowy GARRETT Peugeot 405 I (15B) 1.8 Turbo Diesel sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1992.12) GARRETT
Układ Wydechowy GLASER Peugeot 405 I (15B) 1.8 Turbo Diesel sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1992.12) GLASER
Układ Wydechowy HC-CARGO Peugeot 405 I (15B) 1.8 Turbo Diesel sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1992.12) HC-CARGO
Układ Wydechowy HELLA Peugeot 405 I (15B) 1.8 Turbo Diesel sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1992.12) HELLA
Układ Wydechowy IMASAF Peugeot 405 I (15B) 1.8 Turbo Diesel sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1992.12) IMASAF
Układ Wydechowy KLARIUS Peugeot 405 I (15B) 1.8 Turbo Diesel sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1992.12) KLARIUS
Układ Wydechowy KLOKKERHOLM Peugeot 405 I (15B) 1.8 Turbo Diesel sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1992.12) KLOKKERHOLM
Układ Wydechowy LUCAS Peugeot 405 I (15B) 1.8 Turbo Diesel sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1992.12) LUCAS
Układ Wydechowy METALCAUCHO Peugeot 405 I (15B) 1.8 Turbo Diesel sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1992.12) METALCAUCHO
Układ Wydechowy MOTAIR TURBO Peugeot 405 I (15B) 1.8 Turbo Diesel sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1992.12) MOTAIR TURBO
Układ Wydechowy MTS Peugeot 405 I (15B) 1.8 Turbo Diesel sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1992.12) MTS
Układ Wydechowy POLMO Peugeot 405 I (15B) 1.8 Turbo Diesel sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1992.12) POLMO
Układ Wydechowy SASIC Peugeot 405 I (15B) 1.8 Turbo Diesel sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1992.12) SASIC
Układ Wydechowy SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot 405 I (15B) 1.8 Turbo Diesel sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1992.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Układ Wydechowy TEDGUM Peugeot 405 I (15B) 1.8 Turbo Diesel sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1992.12) TEDGUM
Układ Wydechowy TMI Peugeot 405 I (15B) 1.8 Turbo Diesel sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1992.12) TMI
Układ Wydechowy TRICLO Peugeot 405 I (15B) 1.8 Turbo Diesel sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1992.12) TRICLO
Układ Wydechowy VAICO Peugeot 405 I (15B) 1.8 Turbo Diesel sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1992.12) VAICO
Układ Wydechowy VALEO Peugeot 405 I (15B) 1.8 Turbo Diesel sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1992.12) VALEO
Układ Wydechowy VEMA Peugeot 405 I (15B) 1.8 Turbo Diesel sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1992.12) VEMA
Producent:AJUSA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AJUSA
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
00155500
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
00155500
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Z przodu
Grubość [mm]: 0,8
Średnica wewnętrzna [mm]: 65
Średnica zewnętrzna [mm]: 105
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 28,00 zł
10,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Samochód dymi na biało. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci biały dym?

Co, jeśli auto dymi na biało? Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci gęsty biały dym?

Czy biały, gęsty dym dobywający się z rury wydechowej samochodu powinien być sygnałem alarmowym dla kierowcy? Niekoniecznie. Z całą pewnością powinien zwrócić uwagę i skłonić do szukania przyczyn. Może się bowiem okazać, że przyczyna jest naturalna. Jednak czasem taki biały dym będzie oznaczał prawdziwy problem. Jaki dokładnie?

czytaj więcej >
Czujnik liniowy A/F - rodzaj czujnika tlenu. Czym jest, jak działa i do czego służy?

Czujnik liniowy A/F, czyli nowy rodzaj czujnika tlenu. Czym jest, jak działa i do czego jest wykorzystywany?

Aż trudno sobie wyobrazić to, jak wyglądałoby życie przeciętnego kierowcy (i nie tylko), gdyby nie sondy lambda. Te niewielkie czujniki dbają nie tylko o samochody, ale i o nas samych. A teraz, dzięki wprowadzeniu czujników A/F, potrafią jeszcze więcej. Co dokładnie?

czytaj więcej >
Głośny wydech – gdzie szukać przyczyny?

Głośny wydech – gdzie szukać przyczyny?

Jedną z podstawowych funkcji układu wydechowego jest zminimalizowanie hałasu wytwarzanego przez silnik, ale nawet całkowicie sprawny wydech potrafi być źródłem niepotrzebnych dźwięków. Co jest ich przyczyną? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze