Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy SIDAT do Porsche 911 (996) 3.6 Carrera S coupe 345KM, 254kW, benzyna (2003.02 - 2005.08)

Układ Wydechowy NTY Porsche 911 (996) 3.6 Carrera S coupe 345KM, 254kW, benzyna (2003.02 - 2005.08) NTY
Układ Wydechowy BOSCH Porsche 911 (996) 3.6 Carrera S coupe 345KM, 254kW, benzyna (2003.02 - 2005.08) BOSCH
Układ Wydechowy KAMOKA Porsche 911 (996) 3.6 Carrera S coupe 345KM, 254kW, benzyna (2003.02 - 2005.08) KAMOKA
Układ Wydechowy ERA Porsche 911 (996) 3.6 Carrera S coupe 345KM, 254kW, benzyna (2003.02 - 2005.08) ERA
Układ Wydechowy MAXGEAR Porsche 911 (996) 3.6 Carrera S coupe 345KM, 254kW, benzyna (2003.02 - 2005.08) MAXGEAR
Układ Wydechowy AUTLOG Porsche 911 (996) 3.6 Carrera S coupe 345KM, 254kW, benzyna (2003.02 - 2005.08) AUTLOG
Układ Wydechowy CALORSTAT BY VERNET Porsche 911 (996) 3.6 Carrera S coupe 345KM, 254kW, benzyna (2003.02 - 2005.08) CALORSTAT BY VERNET
Układ Wydechowy DELPHI Porsche 911 (996) 3.6 Carrera S coupe 345KM, 254kW, benzyna (2003.02 - 2005.08) DELPHI
Układ Wydechowy ELRING Porsche 911 (996) 3.6 Carrera S coupe 345KM, 254kW, benzyna (2003.02 - 2005.08) ELRING
Układ Wydechowy ENERGY Porsche 911 (996) 3.6 Carrera S coupe 345KM, 254kW, benzyna (2003.02 - 2005.08) ENERGY
Układ Wydechowy EPS Porsche 911 (996) 3.6 Carrera S coupe 345KM, 254kW, benzyna (2003.02 - 2005.08) EPS
Układ Wydechowy EUROREPAR Porsche 911 (996) 3.6 Carrera S coupe 345KM, 254kW, benzyna (2003.02 - 2005.08) EUROREPAR
Układ Wydechowy FACET Porsche 911 (996) 3.6 Carrera S coupe 345KM, 254kW, benzyna (2003.02 - 2005.08) FACET
Układ Wydechowy FAE Porsche 911 (996) 3.6 Carrera S coupe 345KM, 254kW, benzyna (2003.02 - 2005.08) FAE
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Porsche 911 (996) 3.6 Carrera S coupe 345KM, 254kW, benzyna (2003.02 - 2005.08) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy HC-CARGO Porsche 911 (996) 3.6 Carrera S coupe 345KM, 254kW, benzyna (2003.02 - 2005.08) HC-CARGO
Układ Wydechowy HOFFER Porsche 911 (996) 3.6 Carrera S coupe 345KM, 254kW, benzyna (2003.02 - 2005.08) HOFFER
Układ Wydechowy JP GROUP Porsche 911 (996) 3.6 Carrera S coupe 345KM, 254kW, benzyna (2003.02 - 2005.08) JP GROUP
Układ Wydechowy KW Porsche 911 (996) 3.6 Carrera S coupe 345KM, 254kW, benzyna (2003.02 - 2005.08) KW
Układ Wydechowy LRT Porsche 911 (996) 3.6 Carrera S coupe 345KM, 254kW, benzyna (2003.02 - 2005.08) LRT
Układ Wydechowy LUCAS Porsche 911 (996) 3.6 Carrera S coupe 345KM, 254kW, benzyna (2003.02 - 2005.08) LUCAS
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Porsche 911 (996) 3.6 Carrera S coupe 345KM, 254kW, benzyna (2003.02 - 2005.08) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy METZGER Porsche 911 (996) 3.6 Carrera S coupe 345KM, 254kW, benzyna (2003.02 - 2005.08) METZGER
Układ Wydechowy PIERBURG Porsche 911 (996) 3.6 Carrera S coupe 345KM, 254kW, benzyna (2003.02 - 2005.08) PIERBURG
Układ Wydechowy QUINTON HAZELL Porsche 911 (996) 3.6 Carrera S coupe 345KM, 254kW, benzyna (2003.02 - 2005.08) QUINTON HAZELL
Układ Wydechowy SIDAT Porsche 911 (996) 3.6 Carrera S coupe 345KM, 254kW, benzyna (2003.02 - 2005.08) SIDAT
Układ Wydechowy SKV GERMANY Porsche 911 (996) 3.6 Carrera S coupe 345KM, 254kW, benzyna (2003.02 - 2005.08) SKV GERMANY
Układ Wydechowy SWAG Porsche 911 (996) 3.6 Carrera S coupe 345KM, 254kW, benzyna (2003.02 - 2005.08) SWAG
Układ Wydechowy VDO Porsche 911 (996) 3.6 Carrera S coupe 345KM, 254kW, benzyna (2003.02 - 2005.08) VDO
Układ Wydechowy VEMO Porsche 911 (996) 3.6 Carrera S coupe 345KM, 254kW, benzyna (2003.02 - 2005.08) VEMO
Układ Wydechowy WALKER PRODUCTS Porsche 911 (996) 3.6 Carrera S coupe 345KM, 254kW, benzyna (2003.02 - 2005.08) WALKER PRODUCTS
Producent:SIDAT

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SIDAT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
90059
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDAT
Kod:
90059
Sonda lambda:  Nieogrzewany
Ilość przewodów:  4
Długość kabli:  540
Dla numeru OE:  9497345
Dla numeru OE:  9635978280
Do 100 dni na zwrot
SIDAT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
90059A2
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDAT
Kod:
90059A2
Sonda lambda:  Nieogrzewany
Ilość przewodów:  4
Długość kabli:  540
Wersja:  ADATTABILE
Dla numeru artykułu:  90059A2
Do 100 dni na zwrot
SIDAT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
90059HQ
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDAT
Kod:
90059HQ
Sonda lambda:  Nieogrzewany
Dla numeru OE:  9635978280
Wersja:  adattabile
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Aktywne wydechy końcowe, sterowane klapy. Po co się je montuje, co dają, czy warto?

Aktywny układ wydechowy mechaniczny i elektroniczny, czyli gruszki vs przepustnice. Co nam daje i czy warto w to inwestować?

Nieraz już porównywaliśmy nowoczesne samochody do promów kosmicznych. We współczesnych, naszpikowanych elektroniką autach, sterować możemy już praktycznie wszystkim, od jednostki napędowej, po światła. Sterować możemy nawet dźwiękiem wydobywającym się z rury wydechowej. Jak? Za pomocą tzw. aktywnego wydechu.

czytaj więcej >
Strumienica samochodowa. Co to jest, co daje i czy warto ją zamontować?

Strumienica samochodowa. Czym jest, jakie daje korzyści i kiedy warto ją zamontować?

Marzy Wam się więcej mocy pod maską? A komu się nie marzy? Niektórzy kierowcy eksperymentujący z tuningiem mechanicznym zdecydowali się na strumienice właśnie w celu zwiększenia liczby koni mechanicznych. Czy słusznie? Jakie efekty można w ten sposób osiągnąć?

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze