Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy ERA do Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12)

Układ Wydechowy NTY Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) NTY
Układ Wydechowy BOSCH Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) BOSCH
Układ Wydechowy KAMOKA Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) KAMOKA
Układ Wydechowy SKV GERMANY Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) SKV GERMANY
Układ Wydechowy ERA Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) ERA
Układ Wydechowy MAXGEAR Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) MAXGEAR
Układ Wydechowy AUTLOG Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) AUTLOG
Układ Wydechowy CALORSTAT BY VERNET Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) CALORSTAT BY VERNET
Układ Wydechowy ENERGY Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) ENERGY
Układ Wydechowy EPS Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) EPS
Układ Wydechowy EUROREPAR Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) EUROREPAR
Układ Wydechowy FACET Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) FACET
Układ Wydechowy FAE Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) FAE
Układ Wydechowy FRIGAIR Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) FRIGAIR
Układ Wydechowy HC-CARGO Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) HC-CARGO
Układ Wydechowy HOFFER Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) HOFFER
Układ Wydechowy KW Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) KW
Układ Wydechowy LUCAS Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) LUCAS
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy METZGER Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) METZGER
Układ Wydechowy PIERBURG Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) PIERBURG
Układ Wydechowy QUINTON HAZELL Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) QUINTON HAZELL
Układ Wydechowy SIDAT Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) SIDAT
Układ Wydechowy VALEO Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) VALEO
Układ Wydechowy VEMO Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) VEMO
Układ Wydechowy WALKER PRODUCTS Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) WALKER PRODUCTS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ERA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERA
0 (0)
Kod produktu:
570112A
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
570112A
Jednostka:
szt
Długość kabli:  290
Liczba przewodów:  4
Do 100 dni na zwrot
156,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Przepalony tłumik samochodowy. Objawy i skutki usterki

Jak radzić sobie z przepalonym tłumikiem samochodowym? Jak wyglądają objawy i skutki podobnej usterki?

Przepalony tłumik samochody to zjawisko częste w starych, zaniedbanych samochodach, ale nie tylko. Czasem, a może wręcz coraz częściej, do przepalenia tłumika dochodzi w autach relatywnie nowych. Z jakich powodów? Jak radzić sobie z podobną usterką?

czytaj więcej >
Aktywne wydechy końcowe, sterowane klapy. Po co się je montuje, co dają, czy warto?

Aktywny układ wydechowy mechaniczny i elektroniczny, czyli gruszki vs przepustnice. Co nam daje i czy warto w to inwestować?

Nieraz już porównywaliśmy nowoczesne samochody do promów kosmicznych. We współczesnych, naszpikowanych elektroniką autach, sterować możemy już praktycznie wszystkim, od jednostki napędowej, po światła. Sterować możemy nawet dźwiękiem wydobywającym się z rury wydechowej. Jak? Za pomocą tzw. aktywnego wydechu.

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >
Biały dym z rury wydechowej. Co musisz sprawdzić?

Biały dym z rury wydechowej. W jaki sposób dochodzi do tego zjawiska? Co należy sprawdzić, gdy się pojawi?

Nie ma chyba prostszego sposobu na ocenę stanu auta, niż diagnoza na podstawie koloru dymu wydobywającego się z rury wydechowej. Przynajmniej w teorii, bo w praktyce nierozsądne diagnozowanie może wpędzić Was w niesamowite koszty. Jak to jest w przypadku białego dymu z wydechu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze