Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy KW do Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy NTY Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) NTY
Układ Wydechowy BOSCH Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) BOSCH
Układ Wydechowy KAMOKA Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) KAMOKA
Układ Wydechowy ESEN SKV Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) ESEN SKV
Układ Wydechowy ERA Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) ERA
Układ Wydechowy MAXGEAR Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) MAXGEAR
Układ Wydechowy AUTLOG Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) AUTLOG
Układ Wydechowy CALORSTAT BY VERNET Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) CALORSTAT BY VERNET
Układ Wydechowy ENERGY Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) ENERGY
Układ Wydechowy EPS Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) EPS
Układ Wydechowy EUROREPAR Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) EUROREPAR
Układ Wydechowy FACET Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) FACET
Układ Wydechowy FAE Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) FAE
Układ Wydechowy FRIGAIR Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) FRIGAIR
Układ Wydechowy HC-CARGO Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) HC-CARGO
Układ Wydechowy HOFFER Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) HOFFER
Układ Wydechowy KW Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) KW
Układ Wydechowy LUCAS Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) LUCAS
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy METZGER Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) METZGER
Układ Wydechowy PIERBURG Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) PIERBURG
Układ Wydechowy QUINTON HAZELL Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) QUINTON HAZELL
Układ Wydechowy SIDAT Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) SIDAT
Układ Wydechowy VALEO Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) VALEO
Układ Wydechowy VEMO Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) VEMO
Układ Wydechowy WALKER PRODUCTS Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) WALKER PRODUCTS
Producent:KW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
498 263
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KW
Kod:
498 263
Długość kabli:  800
Ilość przewodów:  4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z materiałem mocującym
Sonda lambda:  Ogrzewana
Sonda lambda:  Sonda planarna
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu:  498 235
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Aktywne wydechy końcowe, sterowane klapy. Po co się je montuje, co dają, czy warto?

Aktywny układ wydechowy mechaniczny i elektroniczny, czyli gruszki vs przepustnice. Co nam daje i czy warto w to inwestować?

Nieraz już porównywaliśmy nowoczesne samochody do promów kosmicznych. We współczesnych, naszpikowanych elektroniką autach, sterować możemy już praktycznie wszystkim, od jednostki napędowej, po światła. Sterować możemy nawet dźwiękiem wydobywającym się z rury wydechowej. Jak? Za pomocą tzw. aktywnego wydechu.

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze