Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM do Suzuki SX4 (EY, GY) 2.0 4x4 (RW415, RW416, RW420) liftback 146KM, 107kW, benzyna (2006.06 - obecnie)

Układ Wydechowy NTY Suzuki SX4 (EY, GY) 2.0 4x4 (RW415, RW416, RW420) liftback 146KM, 107kW, benzyna (2006.06 - obecnie) NTY
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Suzuki SX4 (EY, GY) 2.0 4x4 (RW415, RW416, RW420) liftback 146KM, 107kW, benzyna (2006.06 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Suzuki SX4 (EY, GY) 2.0 4x4 (RW415, RW416, RW420) liftback 146KM, 107kW, benzyna (2006.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy AUTLOG Suzuki SX4 (EY, GY) 2.0 4x4 (RW415, RW416, RW420) liftback 146KM, 107kW, benzyna (2006.06 - obecnie) AUTLOG
Układ Wydechowy BLUE PRINT Suzuki SX4 (EY, GY) 2.0 4x4 (RW415, RW416, RW420) liftback 146KM, 107kW, benzyna (2006.06 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Wydechowy DENSO Suzuki SX4 (EY, GY) 2.0 4x4 (RW415, RW416, RW420) liftback 146KM, 107kW, benzyna (2006.06 - obecnie) DENSO
Układ Wydechowy FEBEST Suzuki SX4 (EY, GY) 2.0 4x4 (RW415, RW416, RW420) liftback 146KM, 107kW, benzyna (2006.06 - obecnie) FEBEST
Układ Wydechowy ERA Suzuki SX4 (EY, GY) 2.0 4x4 (RW415, RW416, RW420) liftback 146KM, 107kW, benzyna (2006.06 - obecnie) ERA
Układ Wydechowy EUROREPAR Suzuki SX4 (EY, GY) 2.0 4x4 (RW415, RW416, RW420) liftback 146KM, 107kW, benzyna (2006.06 - obecnie) EUROREPAR
Układ Wydechowy GSP Suzuki SX4 (EY, GY) 2.0 4x4 (RW415, RW416, RW420) liftback 146KM, 107kW, benzyna (2006.06 - obecnie) GSP
Układ Wydechowy MAXGEAR Suzuki SX4 (EY, GY) 2.0 4x4 (RW415, RW416, RW420) liftback 146KM, 107kW, benzyna (2006.06 - obecnie) MAXGEAR
Układ Wydechowy METZGER Suzuki SX4 (EY, GY) 2.0 4x4 (RW415, RW416, RW420) liftback 146KM, 107kW, benzyna (2006.06 - obecnie) METZGER
Układ Wydechowy SWAG Suzuki SX4 (EY, GY) 2.0 4x4 (RW415, RW416, RW420) liftback 146KM, 107kW, benzyna (2006.06 - obecnie) SWAG
Producent:ORIGINAL IMPERIUM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ORIGINAL IMPERIUM
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
35595
dostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
35595
Jednostka:
szt
Masa [g]:  65
Do 100 dni na zwrot
7,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Przepalony tłumik samochodowy. Objawy i skutki usterki

Jak radzić sobie z przepalonym tłumikiem samochodowym? Jak wyglądają objawy i skutki podobnej usterki?

Przepalony tłumik samochody to zjawisko częste w starych, zaniedbanych samochodach, ale nie tylko. Czasem, a może wręcz coraz częściej, do przepalenia tłumika dochodzi w autach relatywnie nowych. Z jakich powodów? Jak radzić sobie z podobną usterką?

czytaj więcej >
Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Strumienica samochodowa. Co to jest, co daje i czy warto ją zamontować?

Strumienica samochodowa. Czym jest, jakie daje korzyści i kiedy warto ją zamontować?

Marzy Wam się więcej mocy pod maską? A komu się nie marzy? Niektórzy kierowcy eksperymentujący z tuningiem mechanicznym zdecydowali się na strumienice właśnie w celu zwiększenia liczby koni mechanicznych. Czy słusznie? Jakie efekty można w ten sposób osiągnąć?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze