Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy VEMO do Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy KAMOKA Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) KAMOKA
Układ Wydechowy AJUSA Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) AJUSA
Układ Wydechowy BORSEHUNG Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) BORSEHUNG
Układ Wydechowy BOSAL Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) BOSAL
Układ Wydechowy BOSCH Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) BOSCH
Układ Wydechowy DYS Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) DYS
Układ Wydechowy ENERGY Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) ENERGY
Układ Wydechowy EUROREPAR Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) EUROREPAR
Układ Wydechowy FEBEST Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) FEBEST
Układ Wydechowy GLASER Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) GLASER
Układ Wydechowy HART Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) HART
Układ Wydechowy IPARTS Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) IPARTS
Układ Wydechowy MARIX Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) MARIX
Układ Wydechowy MAXGEAR Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) MAXGEAR
Układ Wydechowy MEYLE Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) MEYLE
Układ Wydechowy NPS Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) NPS
Układ Wydechowy PIERBURG Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) PIERBURG
Układ Wydechowy SWAG Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) SWAG
Układ Wydechowy VEMO Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) VEMO
Układ Wydechowy VICTOR REINZ Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) VICTOR REINZ
Układ Wydechowy VIKA Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) VIKA
Układ Wydechowy WALKER PRODUCTS Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1992.01 - 1998.09) WALKER PRODUCTS
Producent:VEMO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMO
3.5 (2 ocen)
Kod produktu:
V99-76-0001
dostępny
3.5 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V99-76-0001
Jednostka:
szt
Wykonanie izolacji przewodu:  Z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z łącznikiem zaciskowym
Sonda lambda:  Sonda palcowa
Ilość biegunów:  4
Dla numeru OE:  V99760001
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze złączem termokurczliwo-zaciskowym
Długość kabli:  210
Sonda lambda:  Ogrzewana
Liczba przewodów:  4
Ciężar [kg]:  0,09
Układ wydechowy:  Za katalizatorem
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Głębokość opakowania [cm]:  9
Długość [mm]:  350
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 500,00 zł
263,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VEMO
3.5 (2 ocen)
Kod produktu:
V10-76-0033
niedostępny
3.5 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V10-76-0033
Jednostka:
szt
Wykonanie izolacji przewodu:  Z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem
Długość kabli:  720,1
Sonda lambda:  Sonda regulacyjna
Liczba przewodów:  4
Ciężar [kg]:  0,18224
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Głębokość opakowania [cm]:  9
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 526,00 zł
277,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Przepalony tłumik samochodowy. Objawy i skutki usterki

Jak radzić sobie z przepalonym tłumikiem samochodowym? Jak wyglądają objawy i skutki podobnej usterki?

Przepalony tłumik samochody to zjawisko częste w starych, zaniedbanych samochodach, ale nie tylko. Czasem, a może wręcz coraz częściej, do przepalenia tłumika dochodzi w autach relatywnie nowych. Z jakich powodów? Jak radzić sobie z podobną usterką?

czytaj więcej >
Jak sprawdzić normę emisji spalin w swoim aucie? Dlaczego warto to wiedzieć?

Jak sprawdzić normę emisji spalin w samochodzie? Dlaczego informacja ta ma tak duże znaczenie nie tylko dla środowiska, ale i dla naszego portfela?

Kto z Was wie, którą normę emisji spalin spełnia Wasz samochód? Każdy wie, że Euro, ale które Euro? Euro 6 czy Euro 1? Konkretny typ normy emisji spalin to istotny element wpływający na koszty utrzymania pojazdu, możliwość wjazdu do niektórych stref miejskich oraz ogólny wpływ na środowisko. W jaki sposób możecie sprawdzić, o jaką normę w Waszym przypadku chodzi?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >
Samochód dymi na niebiesko. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci niebieski dym?

Dlaczego samochód dymi na niebiesko? Z jakich powodów? Czego objawem jest niebieski dym z wydechu?

Z wszystkich barw dymu dobywających się z rury wydechowej naszego auta, najgorszą możliwą zapowiedzią jest dym w kolorze niebieskim – niebieskim, niebieskawym lub szaro-niebieskim. Dlaczego właśnie ten? Ponieważ może to oznaczać awarię bardzo kosztowną w naprawie, a w starszych samochodach wręcz nieopłacalną. Co to za awaria?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze