Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zapłonowy AUTOMEGA do Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02)

Układ Zapłonowy MEAT & DORIA Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) MEAT & DORIA
Układ Zapłonowy FEBI BILSTEIN Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) FEBI BILSTEIN
Układ Zapłonowy METZGER Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) METZGER
Układ Zapłonowy BERU Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) BERU
Układ Zapłonowy BOSCH Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) BOSCH
Układ Zapłonowy DENSO Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) DENSO
Układ Zapłonowy NGK Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) NGK
Układ Zapłonowy FAE Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) FAE
Układ Zapłonowy MAXGEAR Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) MAXGEAR
Układ Zapłonowy MEYLE Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) MEYLE
Układ Zapłonowy VALEO Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) VALEO
Układ Zapłonowy ASHIKA Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) ASHIKA
Układ Zapłonowy AUTOMEGA Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) AUTOMEGA
Układ Zapłonowy BREMI Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) BREMI
Układ Zapłonowy BRISK Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) BRISK
Układ Zapłonowy CHAMPION Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) CHAMPION
Układ Zapłonowy DENCKERMANN Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) DENCKERMANN
Układ Zapłonowy DT Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) DT
Układ Zapłonowy ENERGY Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) ENERGY
Układ Zapłonowy EPS Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) EPS
Układ Zapłonowy ERA Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) ERA
Układ Zapłonowy EUROREPAR Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) EUROREPAR
Układ Zapłonowy EYQUEM Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) EYQUEM
Układ Zapłonowy FACET Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) FACET
Układ Zapłonowy FAST Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) FAST
Układ Zapłonowy HART Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) HART
Układ Zapłonowy HELLA Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) HELLA
Układ Zapłonowy HERTH+BUSS ELPARTS Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Zapłonowy HIDRIA Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) HIDRIA
Układ Zapłonowy HITACHI/HUCO  Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) HITACHI/HUCO
Układ Zapłonowy HOFFER Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) HOFFER
Układ Zapłonowy JAPANPARTS Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) JAPANPARTS
Układ Zapłonowy JAPKO Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) JAPKO
Układ Zapłonowy JP GROUP Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) JP GROUP
Układ Zapłonowy KAMOKA Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) KAMOKA
Układ Zapłonowy KW Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) KW
Układ Zapłonowy LUCAS Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) LUCAS
Układ Zapłonowy MAGNETI MARELLI Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) MAGNETI MARELLI
Układ Zapłonowy MAHLE ORIGINAL Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) MAHLE ORIGINAL
Układ Zapłonowy MAPCO Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) MAPCO
Układ Zapłonowy NPS Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) NPS
Układ Zapłonowy QUINTON HAZELL Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) QUINTON HAZELL
Układ Zapłonowy SEIM Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) SEIM
Układ Zapłonowy SIDAT Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) SIDAT
Układ Zapłonowy VEMO Citroën BX (XB-_) TRD Turbo liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.03 - 1993.02) VEMO
Producent:AUTOMEGA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AUTOMEGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
150059610
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTOMEGA
Kod:
150059610
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  11
Technika połączeń:  M 5
Zbieżnosć stożka:  63
Długość [mm]:  71
Wymiar gwintu:  M12x1,25
Rozmiar klucza:  12
Konstrukcja świec żarowych:  Zdolny do nagrzewania wtórnego
Konstrukcja świec żarowych:  Świeca żarowa ołówkowa
Głębokosć zabudowy [mm]:  25
Moment dokręcenia od [Nm]:  15
Moment dokręcenia do [Nm]:  25
Do 100 dni na zwrot
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Zapłonowy

Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Układ zapłonowy odpowiada za rozpoczęcie procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrach silnika, w kolejności odpowiadającej danemu położeniu tłoka w poszczególnym cylindrze. Jest to system najczęściej elektroniczny, stosowany w silnikach z zapłonem iskrowym. W tym artykule przyjrzymy się budowie i działaniu układu zapłonowego, a także powiemy, jakie produkty należy wybierać.

czytaj więcej >
Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Bez iskry nie byłoby mowy o zapłonie mieszanki paliwowej wewnątrz silnika benzynowego, a tym samym nie mógłby się on stać źródłem napędu dla auta. Dla procesu tworzenia iskry kluczowe znaczenie mają przewody zapłonowe i świece. Liczy się jednak nie tylko ich obecność, ale także i stan. Nie zapominajcie o tym!

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023?

Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023 roku? Jakie są ceny tych usług w warsztatach samochodowych?

Świece zapłonowe oraz świece żarowe należą do grupy podstawowych samochodowych części eksploatacyjnych, które zużywają się w sposób naturalny na skutek zwykłego korzystania z auta. Na szczęście jednak oba typy świec w normalnych warunkach odznaczają się całkiem sporą żywotnością i nie musimy wymieniać ich zbyt często. A ile przyszłoby nam za taką wymianę zapłacić obecnie u mechanika? Jakie są ceny tego typu usług w warsztatach samochodowych w Polsce?

czytaj więcej >
Szarpanie na LPG. Dlaczego samochód szarpie na gazie?

Szarpanie silnika na LPG. Dlaczego samochód szarpie podczas jazdy na gazie? Co najczęściej jest przyczyną tego typu problemów?

Jednym ze zjawisk kojarzonych często z jazdą na LPG jest szarpanie silnika. Niektórzy kierowcy traktują to jako zwykłą niedogodność – cenę, jaką muszą płacić w zamian za używanie taniego paliwa. Czy słusznie? Co może być faktyczną przyczyną szarpania silnika na gazie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze