Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zapłonowy DENCKERMANN do Fiat 500 (312_) 1.4 (301J410) liftback 102KM, 75kW, benzyna (2008.09 - obecnie)

Układ Zapłonowy BOSCH Fiat 500 (312_) 1.4 (301J410) liftback 102KM, 75kW, benzyna (2008.09 - obecnie) BOSCH
Układ Zapłonowy CHAMPION Fiat 500 (312_) 1.4 (301J410) liftback 102KM, 75kW, benzyna (2008.09 - obecnie) CHAMPION
Układ Zapłonowy DELPHI Fiat 500 (312_) 1.4 (301J410) liftback 102KM, 75kW, benzyna (2008.09 - obecnie) DELPHI
Układ Zapłonowy BRISK Fiat 500 (312_) 1.4 (301J410) liftback 102KM, 75kW, benzyna (2008.09 - obecnie) BRISK
Układ Zapłonowy NGK Fiat 500 (312_) 1.4 (301J410) liftback 102KM, 75kW, benzyna (2008.09 - obecnie) NGK
Układ Zapłonowy HELLA Fiat 500 (312_) 1.4 (301J410) liftback 102KM, 75kW, benzyna (2008.09 - obecnie) HELLA
Układ Zapłonowy BREMI Fiat 500 (312_) 1.4 (301J410) liftback 102KM, 75kW, benzyna (2008.09 - obecnie) BREMI
Układ Zapłonowy DENCKERMANN Fiat 500 (312_) 1.4 (301J410) liftback 102KM, 75kW, benzyna (2008.09 - obecnie) DENCKERMANN
Układ Zapłonowy FACET Fiat 500 (312_) 1.4 (301J410) liftback 102KM, 75kW, benzyna (2008.09 - obecnie) FACET
Układ Zapłonowy NTY Fiat 500 (312_) 1.4 (301J410) liftback 102KM, 75kW, benzyna (2008.09 - obecnie) NTY
Układ Zapłonowy BERU Fiat 500 (312_) 1.4 (301J410) liftback 102KM, 75kW, benzyna (2008.09 - obecnie) BERU
Układ Zapłonowy BLUE PRINT Fiat 500 (312_) 1.4 (301J410) liftback 102KM, 75kW, benzyna (2008.09 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Zapłonowy CALORSTAT BY VERNET Fiat 500 (312_) 1.4 (301J410) liftback 102KM, 75kW, benzyna (2008.09 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Zapłonowy EPS Fiat 500 (312_) 1.4 (301J410) liftback 102KM, 75kW, benzyna (2008.09 - obecnie) EPS
Układ Zapłonowy ERA Fiat 500 (312_) 1.4 (301J410) liftback 102KM, 75kW, benzyna (2008.09 - obecnie) ERA
Układ Zapłonowy EUROREPAR Fiat 500 (312_) 1.4 (301J410) liftback 102KM, 75kW, benzyna (2008.09 - obecnie) EUROREPAR
Układ Zapłonowy FAST Fiat 500 (312_) 1.4 (301J410) liftback 102KM, 75kW, benzyna (2008.09 - obecnie) FAST
Układ Zapłonowy HART Fiat 500 (312_) 1.4 (301J410) liftback 102KM, 75kW, benzyna (2008.09 - obecnie) HART
Układ Zapłonowy HERTH+BUSS ELPARTS Fiat 500 (312_) 1.4 (301J410) liftback 102KM, 75kW, benzyna (2008.09 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Zapłonowy KW Fiat 500 (312_) 1.4 (301J410) liftback 102KM, 75kW, benzyna (2008.09 - obecnie) KW
Układ Zapłonowy LUCAS Fiat 500 (312_) 1.4 (301J410) liftback 102KM, 75kW, benzyna (2008.09 - obecnie) LUCAS
Układ Zapłonowy MAXGEAR Fiat 500 (312_) 1.4 (301J410) liftback 102KM, 75kW, benzyna (2008.09 - obecnie) MAXGEAR
Układ Zapłonowy METZGER Fiat 500 (312_) 1.4 (301J410) liftback 102KM, 75kW, benzyna (2008.09 - obecnie) METZGER
Układ Zapłonowy MEYLE Fiat 500 (312_) 1.4 (301J410) liftback 102KM, 75kW, benzyna (2008.09 - obecnie) MEYLE
Układ Zapłonowy MOTORAD Fiat 500 (312_) 1.4 (301J410) liftback 102KM, 75kW, benzyna (2008.09 - obecnie) MOTORAD
Układ Zapłonowy OPTIMAL Fiat 500 (312_) 1.4 (301J410) liftback 102KM, 75kW, benzyna (2008.09 - obecnie) OPTIMAL
Układ Zapłonowy QUINTON HAZELL Fiat 500 (312_) 1.4 (301J410) liftback 102KM, 75kW, benzyna (2008.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Zapłonowy SKV GERMANY Fiat 500 (312_) 1.4 (301J410) liftback 102KM, 75kW, benzyna (2008.09 - obecnie) SKV GERMANY
Układ Zapłonowy TOPRAN Fiat 500 (312_) 1.4 (301J410) liftback 102KM, 75kW, benzyna (2008.09 - obecnie) TOPRAN
Układ Zapłonowy TRISCAN Fiat 500 (312_) 1.4 (301J410) liftback 102KM, 75kW, benzyna (2008.09 - obecnie) TRISCAN
Układ Zapłonowy VEMO Fiat 500 (312_) 1.4 (301J410) liftback 102KM, 75kW, benzyna (2008.09 - obecnie) VEMO
Układ Zapłonowy WALKER PRODUCTS Fiat 500 (312_) 1.4 (301J410) liftback 102KM, 75kW, benzyna (2008.09 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Producent:DENCKERMANN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DENCKERMANN
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
E100013
dostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DENCKERMANN
Kod:
E100013
Jednostka:
szt
Ilość biegunów:  3
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia SAE
Do 100 dni na zwrot
118,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Zapłonowy

Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Układ zapłonowy odpowiada za rozpoczęcie procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrach silnika, w kolejności odpowiadającej danemu położeniu tłoka w poszczególnym cylindrze. Jest to system najczęściej elektroniczny, stosowany w silnikach z zapłonem iskrowym. W tym artykule przyjrzymy się budowie i działaniu układu zapłonowego, a także powiemy, jakie produkty należy wybierać.

czytaj więcej >
Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Bez iskry nie byłoby mowy o zapłonie mieszanki paliwowej wewnątrz silnika benzynowego, a tym samym nie mógłby się on stać źródłem napędu dla auta. Dla procesu tworzenia iskry kluczowe znaczenie mają przewody zapłonowe i świece. Liczy się jednak nie tylko ich obecność, ale także i stan. Nie zapominajcie o tym!

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023?

Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023 roku? Jakie są ceny tych usług w warsztatach samochodowych?

Świece zapłonowe oraz świece żarowe należą do grupy podstawowych samochodowych części eksploatacyjnych, które zużywają się w sposób naturalny na skutek zwykłego korzystania z auta. Na szczęście jednak oba typy świec w normalnych warunkach odznaczają się całkiem sporą żywotnością i nie musimy wymieniać ich zbyt często. A ile przyszłoby nam za taką wymianę zapłacić obecnie u mechanika? Jakie są ceny tego typu usług w warsztatach samochodowych w Polsce?

czytaj więcej >
Szarpanie na LPG. Dlaczego samochód szarpie na gazie?

Szarpanie silnika na LPG. Dlaczego samochód szarpie podczas jazdy na gazie? Co najczęściej jest przyczyną tego typu problemów?

Jednym ze zjawisk kojarzonych często z jazdą na LPG jest szarpanie silnika. Niektórzy kierowcy traktują to jako zwykłą niedogodność – cenę, jaką muszą płacić w zamian za używanie taniego paliwa. Czy słusznie? Co może być faktyczną przyczyną szarpania silnika na gazie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze