Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zapłonowy MOBILETRON do Mazda 323 II (BD) 1.3 (BD103) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1980.11 - 1989.10)

Układ Zapłonowy DENSO Mazda 323 II (BD) 1.3 (BD103) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1980.11 - 1989.10) DENSO
Układ Zapłonowy BOSCH Mazda 323 II (BD) 1.3 (BD103) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1980.11 - 1989.10) BOSCH
Układ Zapłonowy CHAMPION Mazda 323 II (BD) 1.3 (BD103) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1980.11 - 1989.10) CHAMPION
Układ Zapłonowy NGK Mazda 323 II (BD) 1.3 (BD103) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1980.11 - 1989.10) NGK
Układ Zapłonowy KAMOKA Mazda 323 II (BD) 1.3 (BD103) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1980.11 - 1989.10) KAMOKA
Układ Zapłonowy ACKOJA Mazda 323 II (BD) 1.3 (BD103) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1980.11 - 1989.10) ACKOJA
Układ Zapłonowy BLUE PRINT Mazda 323 II (BD) 1.3 (BD103) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1980.11 - 1989.10) BLUE PRINT
Układ Zapłonowy BOUGICORD Mazda 323 II (BD) 1.3 (BD103) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1980.11 - 1989.10) BOUGICORD
Układ Zapłonowy BREMI Mazda 323 II (BD) 1.3 (BD103) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1980.11 - 1989.10) BREMI
Układ Zapłonowy BRISK Mazda 323 II (BD) 1.3 (BD103) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1980.11 - 1989.10) BRISK
Układ Zapłonowy ERA Mazda 323 II (BD) 1.3 (BD103) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1980.11 - 1989.10) ERA
Układ Zapłonowy EUROREPAR Mazda 323 II (BD) 1.3 (BD103) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1980.11 - 1989.10) EUROREPAR
Układ Zapłonowy EYQUEM Mazda 323 II (BD) 1.3 (BD103) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1980.11 - 1989.10) EYQUEM
Układ Zapłonowy HART Mazda 323 II (BD) 1.3 (BD103) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1980.11 - 1989.10) HART
Układ Zapłonowy HELLA Mazda 323 II (BD) 1.3 (BD103) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1980.11 - 1989.10) HELLA
Układ Zapłonowy LUCAS Mazda 323 II (BD) 1.3 (BD103) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1980.11 - 1989.10) LUCAS
Układ Zapłonowy MAGNETI MARELLI Mazda 323 II (BD) 1.3 (BD103) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1980.11 - 1989.10) MAGNETI MARELLI
Układ Zapłonowy MOBILETRON Mazda 323 II (BD) 1.3 (BD103) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1980.11 - 1989.10) MOBILETRON
Układ Zapłonowy NIPPARTS Mazda 323 II (BD) 1.3 (BD103) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1980.11 - 1989.10) NIPPARTS
Układ Zapłonowy NPS Mazda 323 II (BD) 1.3 (BD103) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1980.11 - 1989.10) NPS
Układ Zapłonowy OEM Mazda 323 II (BD) 1.3 (BD103) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1980.11 - 1989.10) OEM
Układ Zapłonowy OYODO Mazda 323 II (BD) 1.3 (BD103) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1980.11 - 1989.10) OYODO
Układ Zapłonowy QUINTON HAZELL Mazda 323 II (BD) 1.3 (BD103) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1980.11 - 1989.10) QUINTON HAZELL
Układ Zapłonowy TESLA Mazda 323 II (BD) 1.3 (BD103) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1980.11 - 1989.10) TESLA
Układ Zapłonowy VALEO Mazda 323 II (BD) 1.3 (BD103) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1980.11 - 1989.10) VALEO
Układ Zapłonowy VEMO Mazda 323 II (BD) 1.3 (BD103) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1980.11 - 1989.10) VEMO
Producent:MOBILETRON

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOBILETRON
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CF-10
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOBILETRON
Kod:
CF-10
Jednostka:
szt
Ilość biegunów:  2
Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  1
Cewka zapłonowa:  Dwuiskrowa cewka zapłonowa
Do 100 dni na zwrot
110,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MOBILETRON
0 (0 ocen)
Kod produktu:
IG-M001
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOBILETRON
Kod:
IG-M001
Do 100 dni na zwrot
MOBILETRON
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CF-08
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOBILETRON
Kod:
CF-08
Ilość biegunów:  3
Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  1
Cewka zapłonowa:  Dwuiskrowa cewka zapłonowa
Do 100 dni na zwrot
MOBILETRON
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CF-09
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOBILETRON
Kod:
CF-09
Ilość biegunów:  3
Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  1
Cewka zapłonowa:  Dwuiskrowa cewka zapłonowa
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Zapłonowy

Szarpanie na LPG. Dlaczego samochód szarpie na gazie?

Szarpanie silnika na LPG. Dlaczego samochód szarpie podczas jazdy na gazie? Co najczęściej jest przyczyną tego typu problemów?

Jednym ze zjawisk kojarzonych często z jazdą na LPG jest szarpanie silnika. Niektórzy kierowcy traktują to jako zwykłą niedogodność – cenę, jaką muszą płacić w zamian za używanie taniego paliwa. Czy słusznie? Co może być faktyczną przyczyną szarpania silnika na gazie?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika w 2024? Czy można na niej jakoś zaoszczędzić?

Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika?

Świece żarowe i świece zapłonowe to jedne z tych części samochodowych, o których istnieniu mało kto pamięta do momentu, aż przestaną działać prawidłowo. A wówczas? Wówczas pośpiesznie zamawiamy wizytę w warsztacie, żeby je jak najprędzej wymienić. Ile za taką wymianę u mechanika zapłacimy w 2024 roku?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023?

Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023 roku? Jakie są ceny tych usług w warsztatach samochodowych?

Świece zapłonowe oraz świece żarowe należą do grupy podstawowych samochodowych części eksploatacyjnych, które zużywają się w sposób naturalny na skutek zwykłego korzystania z auta. Na szczęście jednak oba typy świec w normalnych warunkach odznaczają się całkiem sporą żywotnością i nie musimy wymieniać ich zbyt często. A ile przyszłoby nam za taką wymianę zapłacić obecnie u mechanika? Jakie są ceny tego typu usług w warsztatach samochodowych w Polsce?

czytaj więcej >
Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Bez iskry nie byłoby mowy o zapłonie mieszanki paliwowej wewnątrz silnika benzynowego, a tym samym nie mógłby się on stać źródłem napędu dla auta. Dla procesu tworzenia iskry kluczowe znaczenie mają przewody zapłonowe i świece. Liczy się jednak nie tylko ich obecność, ale także i stan. Nie zapominajcie o tym!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze