Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zapłonowy CHAMPION do Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08)

Układ Zapłonowy DENSO Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) DENSO
Układ Zapłonowy VALEO Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) VALEO
Układ Zapłonowy FEBI BILSTEIN Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) FEBI BILSTEIN
Układ Zapłonowy NGK Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) NGK
Układ Zapłonowy BOSCH Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) BOSCH
Układ Zapłonowy ERA Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) ERA
Układ Zapłonowy BREMI Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) BREMI
Układ Zapłonowy MAXGEAR Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) MAXGEAR
Układ Zapłonowy VEMO Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) VEMO
Układ Zapłonowy AS-PL Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) AS-PL
Układ Zapłonowy ASHIKA Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) ASHIKA
Układ Zapłonowy BORGWARNER (BERU) Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) BORGWARNER (BERU)
Układ Zapłonowy BRISK Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) BRISK
Układ Zapłonowy CHAMPION Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) CHAMPION
Układ Zapłonowy EFI AUTOMOTIVE Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) EFI AUTOMOTIVE
Układ Zapłonowy ENERGY Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) ENERGY
Układ Zapłonowy EPS Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) EPS
Układ Zapłonowy ESEN SKV Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) ESEN SKV
Układ Zapłonowy EYQUEM Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) EYQUEM
Układ Zapłonowy HART Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) HART
Układ Zapłonowy HELLA Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) HELLA
Układ Zapłonowy HITACHI Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) HITACHI
Układ Zapłonowy HOFFER Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) HOFFER
Układ Zapłonowy JANMOR Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) JANMOR
Układ Zapłonowy JAPANPARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) JAPANPARTS
Układ Zapłonowy JAPKO Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) JAPKO
Układ Zapłonowy KW Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) KW
Układ Zapłonowy LUCAS Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) LUCAS
Układ Zapłonowy MAGNETI MARELLI Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) MAGNETI MARELLI
Układ Zapłonowy MAPCO Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) MAPCO
Układ Zapłonowy MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Zapłonowy MEAT & DORIA Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) MEAT & DORIA
Układ Zapłonowy NPS Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) NPS
Układ Zapłonowy NTY Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) NTY
Układ Zapłonowy QUINTON HAZELL Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) QUINTON HAZELL
Układ Zapłonowy SCT - MANNOL Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) SCT - MANNOL
Układ Zapłonowy SIDAT Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) SIDAT
Układ Zapłonowy WALKER PRODUCTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) WALKER PRODUCTS
Producent:CHAMPION

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CHAMPION
3.9 (8 ocen)
Kod produktu:
OE009/T10
dostępny
3.9 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
OE009/T10
Jednostka:
szt
Odstęp elektrod:  0,9
Technika połączeń:  M4/SAE
Rozmiar klucza:  16 mm
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Świeca zapłonowa:  1 elektroda masowa
Świeca zapłonowa:  Z gniazdem stożkowym
Świeca zapłonowa:  Miedziana elektroda środkowa
Długość gwintu [mm]:  17,5
Techniczny numer informacyjny:  S9YC
Wymiar gwintu:  M14x1.25
Jakosć/Klasa:  Nickel GE
Położenie elektrod [mm]:  3
Moment dokręcenia od [Nm]:  15
Moment dokręcenia do [Nm]:  20
Długożć opakowania [cm]:  8,65
Szerokość opakowania [cm]:  2,45
Wysokość opakowania [cm]:  2,45
Wysięg [mm]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CHAMPION
3.9 (8 ocen)
Kod produktu:
CET9
dostępny
3.9 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
CET9
Jednostka:
szt
Odstęp elektrod:  0,9
Technika połączeń:  SAE
Rozmiar klucza:  16 mm
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Świeca zapłonowa:  1 elektroda masowa
Świeca zapłonowa:  Z gniazdem stożkowym
Długość gwintu [mm]:  17,5
Techniczny numer informacyjny:  CET9
Moment dokręcenia do [Nm]:  20
Długożć opakowania [cm]:  8,85
Szerokość opakowania [cm]:  2,6
Wymiar gwintu:  M14x1.25
Jakosć/Klasa:  Ti Poly-V
Położenie elektrod [mm]:  3
Moment dokręcenia od [Nm]:  15
Wysokość opakowania [cm]:  2,35
Opornożć od [kOhm]:  3
Opór do [kOhm]:  10
Wysięg [mm]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CHAMPION
3.9 (8 ocen)
Kod produktu:
CCH9808
dostępny
3.9 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
CCH9808
Jednostka:
szt
Odstęp elektrod:  1,3
Technika połączeń:  SAE
Rozmiar klucza:  16 mm
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Świeca zapłonowa:  1 elektroda masowa
Świeca zapłonowa:  Z gniazdem stożkowym
Świeca zapłonowa:  Elektroda środkowa irydowa
Długość gwintu [mm]:  17,5
Techniczny numer informacyjny:  RS8WYPB5
Moment dokręcenia do [Nm]:  20
Długożć opakowania [cm]:  9,5
Szerokość opakowania [cm]:  2,1
Wymiar gwintu:  M14x1.25
Jakosć/Klasa:  Pt GE
Położenie elektrod [mm]:  3
Moment dokręcenia od [Nm]:  15
Wysokość opakowania [cm]:  2,1
Opornożć od [kOhm]:  3
Opór do [kOhm]:  10
Wysięg [mm]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
60,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CHAMPION
3.9 (8 ocen)
Kod produktu:
CET9SB
niedostępny
3.9 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
CET9SB
Jednostka:
szt
Odstęp elektrod:  0,9
Technika połączeń:  SAE
Rozmiar klucza:  16 mm
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Świeca zapłonowa:  1 elektroda masowa
Świeca zapłonowa:  Z gniazdem stożkowym
Długość gwintu [mm]:  17,5
Techniczny numer informacyjny:  CET9
Wymiar gwintu:  M14x1.25
Jakosć/Klasa:  Ti Poly-V
Położenie elektrod [mm]:  3
Moment dokręcenia od [Nm]:  15
Moment dokręcenia do [Nm]:  20
Długożć opakowania [cm]:  20
Szerokość opakowania [cm]:  10
Wysokość opakowania [cm]:  3,2
Opornożć od [kOhm]:  3
Opór do [kOhm]:  10
Wysięg [mm]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
121,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
CHAMPION
3.9 (8 ocen)
Kod produktu:
OE183/R04
niedostępny
3.9 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
OE183/R04
Odstęp elektrod:  1,3
Rozmiar klucza:  16 mm
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Świeca zapłonowa:  1 elektroda masowa
Świeca zapłonowa:  Z gniazdem stożkowym
Świeca zapłonowa:  Elektroda środkowa irydowa
Długość gwintu [mm]:  17,5
Techniczny numer informacyjny:  RS8WYPB5
Technika połączeń:  M4/SAE
Wymiar gwintu:  M14x1.25
Jakosć/Klasa:  Pt GE
Położenie elektrod [mm]:  3
Moment dokręcenia od [Nm]:  15
Moment dokręcenia do [Nm]:  20
Długożć opakowania [cm]:  14,8
Szerokość opakowania [cm]:  2,525
Wysokość opakowania [cm]:  2,76
Opornożć od [kOhm]:  3
Opór do [kOhm]:  10
Wysięg [mm]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
CHAMPION
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
BAEA110
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
BAEA110
Napięcie [V]:  12
Technika połączeń:  DIN
Kolor:  Pomarańczowy
Ilość połączeń:  1
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia DIN
Cewka zapłonowa:  Z opornikiem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez elektroniki
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Zapłonowy

Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika w 2024? Czy można na niej jakoś zaoszczędzić?

Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika?

Świece żarowe i świece zapłonowe to jedne z tych części samochodowych, o których istnieniu mało kto pamięta do momentu, aż przestaną działać prawidłowo. A wówczas? Wówczas pośpiesznie zamawiamy wizytę w warsztacie, żeby je jak najprędzej wymienić. Ile za taką wymianę u mechanika zapłacimy w 2024 roku?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023?

Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023 roku? Jakie są ceny tych usług w warsztatach samochodowych?

Świece zapłonowe oraz świece żarowe należą do grupy podstawowych samochodowych części eksploatacyjnych, które zużywają się w sposób naturalny na skutek zwykłego korzystania z auta. Na szczęście jednak oba typy świec w normalnych warunkach odznaczają się całkiem sporą żywotnością i nie musimy wymieniać ich zbyt często. A ile przyszłoby nam za taką wymianę zapłacić obecnie u mechanika? Jakie są ceny tego typu usług w warsztatach samochodowych w Polsce?

czytaj więcej >
Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Układ zapłonowy odpowiada za rozpoczęcie procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrach silnika, w kolejności odpowiadającej danemu położeniu tłoka w poszczególnym cylindrze. Jest to system najczęściej elektroniczny, stosowany w silnikach z zapłonem iskrowym. W tym artykule przyjrzymy się budowie i działaniu układu zapłonowego, a także powiemy, jakie produkty należy wybierać.

czytaj więcej >
Szarpanie na LPG. Dlaczego samochód szarpie na gazie?

Szarpanie silnika na LPG. Dlaczego samochód szarpie podczas jazdy na gazie? Co najczęściej jest przyczyną tego typu problemów?

Jednym ze zjawisk kojarzonych często z jazdą na LPG jest szarpanie silnika. Niektórzy kierowcy traktują to jako zwykłą niedogodność – cenę, jaką muszą płacić w zamian za używanie taniego paliwa. Czy słusznie? Co może być faktyczną przyczyną szarpania silnika na gazie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze