Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zapłonowy DENSO do Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12)

Układ Zapłonowy BOSCH Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) BOSCH
Układ Zapłonowy DENSO Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) DENSO
Układ Zapłonowy BORGWARNER (BERU) Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) BORGWARNER (BERU)
Układ Zapłonowy VALEO Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) VALEO
Układ Zapłonowy ASHIKA Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) ASHIKA
Układ Zapłonowy AUTOMEGA Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) AUTOMEGA
Układ Zapłonowy BREMI Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) BREMI
Układ Zapłonowy CHAMPION Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) CHAMPION
Układ Zapłonowy DT SPARE PARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) DT SPARE PARTS
Układ Zapłonowy ENERGY Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) ENERGY
Układ Zapłonowy ERA Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) ERA
Układ Zapłonowy EYQUEM Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) EYQUEM
Układ Zapłonowy HART Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) HART
Układ Zapłonowy HIDRIA Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) HIDRIA
Układ Zapłonowy HITACHI Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) HITACHI
Układ Zapłonowy JAPANPARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) JAPANPARTS
Układ Zapłonowy JAPKO Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) JAPKO
Układ Zapłonowy JP GROUP Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) JP GROUP
Układ Zapłonowy KAMOKA Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) KAMOKA
Układ Zapłonowy LUCAS Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) LUCAS
Układ Zapłonowy MOBILETRON Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) MOBILETRON
Układ Zapłonowy SEIM Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) SEIM
Układ Zapłonowy VEMO Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) VEMO
Producent:DENSO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DENSO
4.8 (20 ocen)
Kod produktu:
DG-001
dostępny
4.8 (20 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DENSO
Kod:
DG-001
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  11
Technika połączeń:  Thread
Długość całkowita [mm]:  72
Rozmiar klucza:  12
Konstrukcja świec żarowych:  Świeca żarowa metalowa
Konstrukcja świec żarowych:  Samoregulująca się
Masa [g]:  27,5
Moment dokręcenia do [Nm]:  20
Do 100 dni na zwrot
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Zapłonowy

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Bez iskry nie byłoby mowy o zapłonie mieszanki paliwowej wewnątrz silnika benzynowego, a tym samym nie mógłby się on stać źródłem napędu dla auta. Dla procesu tworzenia iskry kluczowe znaczenie mają przewody zapłonowe i świece. Liczy się jednak nie tylko ich obecność, ale także i stan. Nie zapominajcie o tym!

czytaj więcej >
Szarpanie na LPG. Dlaczego samochód szarpie na gazie?

Szarpanie silnika na LPG. Dlaczego samochód szarpie podczas jazdy na gazie? Co najczęściej jest przyczyną tego typu problemów?

Jednym ze zjawisk kojarzonych często z jazdą na LPG jest szarpanie silnika. Niektórzy kierowcy traktują to jako zwykłą niedogodność – cenę, jaką muszą płacić w zamian za używanie taniego paliwa. Czy słusznie? Co może być faktyczną przyczyną szarpania silnika na gazie?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika w 2024? Czy można na niej jakoś zaoszczędzić?

Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika?

Świece żarowe i świece zapłonowe to jedne z tych części samochodowych, o których istnieniu mało kto pamięta do momentu, aż przestaną działać prawidłowo. A wówczas? Wówczas pośpiesznie zamawiamy wizytę w warsztacie, żeby je jak najprędzej wymienić. Ile za taką wymianę u mechanika zapłacimy w 2024 roku?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023?

Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023 roku? Jakie są ceny tych usług w warsztatach samochodowych?

Świece zapłonowe oraz świece żarowe należą do grupy podstawowych samochodowych części eksploatacyjnych, które zużywają się w sposób naturalny na skutek zwykłego korzystania z auta. Na szczęście jednak oba typy świec w normalnych warunkach odznaczają się całkiem sporą żywotnością i nie musimy wymieniać ich zbyt często. A ile przyszłoby nam za taką wymianę zapłacić obecnie u mechanika? Jakie są ceny tego typu usług w warsztatach samochodowych w Polsce?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze