Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zapłonowy BRISK do Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12)

Układ Zapłonowy BOSCH Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) BOSCH
Układ Zapłonowy CHAMPION Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) CHAMPION
Układ Zapłonowy BRISK Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) BRISK
Układ Zapłonowy FEBI BILSTEIN Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) FEBI BILSTEIN
Układ Zapłonowy NGK Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) NGK
Układ Zapłonowy VALEO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) VALEO
Układ Zapłonowy VEMO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) VEMO
Układ Zapłonowy DENSO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) DENSO
Układ Zapłonowy BORGWARNER (BERU) Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) BORGWARNER (BERU)
Układ Zapłonowy BREMI Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) BREMI
Układ Zapłonowy MAXGEAR Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) MAXGEAR
Układ Zapłonowy AS-PL Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) AS-PL
Układ Zapłonowy ASHIKA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) ASHIKA
Układ Zapłonowy EFI AUTOMOTIVE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) EFI AUTOMOTIVE
Układ Zapłonowy EPS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) EPS
Układ Zapłonowy ERA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) ERA
Układ Zapłonowy EUROREPAR Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) EUROREPAR
Układ Zapłonowy EYQUEM Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) EYQUEM
Układ Zapłonowy FACET Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) FACET
Układ Zapłonowy FAE Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) FAE
Układ Zapłonowy HART Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) HART
Układ Zapłonowy HELLA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) HELLA
Układ Zapłonowy HITACHI Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) HITACHI
Układ Zapłonowy HOFFER Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) HOFFER
Układ Zapłonowy IPARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) IPARTS
Układ Zapłonowy JANMOR Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) JANMOR
Układ Zapłonowy JAPANPARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) JAPANPARTS
Układ Zapłonowy JAPKO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) JAPKO
Układ Zapłonowy KW Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) KW
Układ Zapłonowy LUCAS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) LUCAS
Układ Zapłonowy MAGNETI MARELLI Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) MAGNETI MARELLI
Układ Zapłonowy MAPCO Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) MAPCO
Układ Zapłonowy MEAT & DORIA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) MEAT & DORIA
Układ Zapłonowy MOBILETRON Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) MOBILETRON
Układ Zapłonowy NPS Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) NPS
Układ Zapłonowy OEM Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) OEM
Układ Zapłonowy QUINTON HAZELL Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) QUINTON HAZELL
Układ Zapłonowy SASIC Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) SASIC
Układ Zapłonowy SCT - MANNOL Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) SCT - MANNOL
Układ Zapłonowy SIDAT Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) SIDAT
Układ Zapłonowy TESLA Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) TESLA
Układ Zapłonowy TRISCAN Peugeot 305 II Break (581E) 1.9 Kombi 98KM, 72kW, benzyna (1986.11 - 1988.12) TRISCAN
Producent:BRISK

8 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BRISK
4.5 (4 ocen)
Kod produktu:
1336
dostępny
4.5 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BRISK
Kod:
1336
Jednostka:
szt
Rodzaj paliwa:  Benzyna
Wymienić po km:  30000
Świeca zapłonowa:  Elektroda środkowa niklowo-miedziana
Moment dokrecenia [Nm]:  15
Rozmiar klucza:  16 mm
Odstęp elektrod:  0,7
Wymiar gwintu:  M14x1,25
Długość gwintu 1 [mm]:  17,5
Ilość biegunów:  1
Do 100 dni na zwrot
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BRISK
4.5 (4 ocen)
Kod produktu:
0037
dostępny
4.5 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BRISK
Kod:
0037
Jednostka:
szt
Rodzaj paliwa:  Benzyna
Wymienić po km:  45000
Moment dokrecenia [Nm]:  25
Rozmiar klucza:  16 mm
Odstęp elektrod:  0,75
Wymiar gwintu:  M14x1,25
Długość gwintu 1 [mm]:  19
Ilość biegunów:  1
Do 100 dni na zwrot
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BRISK
4.5 (4 ocen)
Kod produktu:
0028
dostępny
4.5 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BRISK
Kod:
0028
Jednostka:
szt
Rodzaj paliwa:  Benzyna
Wymienić po km:  45000
Moment dokrecenia [Nm]:  15
Rozmiar klucza:  16 mm
Odstęp elektrod:  0,75
Wymiar gwintu:  M14x1,25
Długość gwintu 1 [mm]:  17,5
Ilość biegunów:  1
Do 100 dni na zwrot
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BRISK
4.5 (4 ocen)
Kod produktu:
1334
dostępny
4.5 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BRISK
Kod:
1334
Jednostka:
szt
Rodzaj paliwa:  Benzyna / gaz samochodowy (LPG)
Rodzaj paliwa:  CNG
Świeca zapłonowa:  Elektroda środkowa srebrna
Moment dokrecenia [Nm]:  25
Rozmiar klucza:  16 mm
Odstęp elektrod:  0,7
Wymiar gwintu:  M14x1,25
Długość gwintu 1 [mm]:  19
Ilość biegunów:  1
Do 100 dni na zwrot
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BRISK
4.5 (4 ocen)
Kod produktu:
1575
dostępny
4.5 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BRISK
Kod:
1575
Jednostka:
szt
Rodzaj paliwa:  Benzyna / gaz samochodowy (LPG)
Rodzaj paliwa:  CNG
Świeca zapłonowa:  Elektroda środkowa srebrna
Moment dokrecenia [Nm]:  15
Rozmiar klucza:  16 mm
Odstęp elektrod:  0,7
Wymiar gwintu:  M14x1,25
Długość gwintu 1 [mm]:  17,5
Ilość biegunów:  1
Do 100 dni na zwrot
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BRISK
4.5 (4 ocen)
Kod produktu:
1622
dostępny
4.5 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BRISK
Kod:
1622
Jednostka:
szt
Rodzaj paliwa:  Benzyna
Wymienić po km:  100000
Świeca zapłonowa:  Elektroda środkowa irydowa
Moment dokrecenia [Nm]:  25
Rozmiar klucza:  16 mm
Wymiar gwintu:  M14x1,25
Długość gwintu 1 [mm]:  19
Ilość biegunów:  1
Do 100 dni na zwrot
39,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BRISK
4.5 (4 ocen)
Kod produktu:
1124
dostępny
4.5 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BRISK
Kod:
1124
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  TUNING !!!
Rodzaj paliwa:  Benzyna
Wymienić po km:  20000
Materiał:  MiedY / nikiel
Moment dokrecenia [Nm]:  25
Rozmiar klucza:  16
Wymiar gwintu:  M14x1,25
Długość gwintu [mm]:  19
Do 100 dni na zwrot
50,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BRISK
4.5 (4 ocen)
Kod produktu:
1327
niedostępny
4.5 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BRISK
Kod:
1327
Jednostka:
szt
Rodzaj paliwa:  Benzyna
Wymienić po km:  30000
Świeca zapłonowa:  Elektroda środkowa niklowo-miedziana
Moment dokrecenia [Nm]:  25
Rozmiar klucza:  16 mm
Odstęp elektrod:  0,7
Wymiar gwintu:  M14x1,25
Długość gwintu 1 [mm]:  19
Ilość biegunów:  1
Do 100 dni na zwrot
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Zapłonowy

Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika w 2024? Czy można na niej jakoś zaoszczędzić?

Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika?

Świece żarowe i świece zapłonowe to jedne z tych części samochodowych, o których istnieniu mało kto pamięta do momentu, aż przestaną działać prawidłowo. A wówczas? Wówczas pośpiesznie zamawiamy wizytę w warsztacie, żeby je jak najprędzej wymienić. Ile za taką wymianę u mechanika zapłacimy w 2024 roku?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023?

Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023 roku? Jakie są ceny tych usług w warsztatach samochodowych?

Świece zapłonowe oraz świece żarowe należą do grupy podstawowych samochodowych części eksploatacyjnych, które zużywają się w sposób naturalny na skutek zwykłego korzystania z auta. Na szczęście jednak oba typy świec w normalnych warunkach odznaczają się całkiem sporą żywotnością i nie musimy wymieniać ich zbyt często. A ile przyszłoby nam za taką wymianę zapłacić obecnie u mechanika? Jakie są ceny tego typu usług w warsztatach samochodowych w Polsce?

czytaj więcej >
Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Układ zapłonowy odpowiada za rozpoczęcie procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrach silnika, w kolejności odpowiadającej danemu położeniu tłoka w poszczególnym cylindrze. Jest to system najczęściej elektroniczny, stosowany w silnikach z zapłonem iskrowym. W tym artykule przyjrzymy się budowie i działaniu układu zapłonowego, a także powiemy, jakie produkty należy wybierać.

czytaj więcej >
Szarpanie na LPG. Dlaczego samochód szarpie na gazie?

Szarpanie silnika na LPG. Dlaczego samochód szarpie podczas jazdy na gazie? Co najczęściej jest przyczyną tego typu problemów?

Jednym ze zjawisk kojarzonych często z jazdą na LPG jest szarpanie silnika. Niektórzy kierowcy traktują to jako zwykłą niedogodność – cenę, jaką muszą płacić w zamian za używanie taniego paliwa. Czy słusznie? Co może być faktyczną przyczyną szarpania silnika na gazie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze