Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zapłonowy BRISK do Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07)

Układ Zapłonowy DENSO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) DENSO
Układ Zapłonowy BOSCH Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) BOSCH
Układ Zapłonowy BRISK Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) BRISK
Układ Zapłonowy FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Układ Zapłonowy MAGNETI MARELLI Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MAGNETI MARELLI
Układ Zapłonowy FAE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FAE
Układ Zapłonowy HELLA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) HELLA
Układ Zapłonowy VALEO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) VALEO
Układ Zapłonowy ASHIKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) ASHIKA
Układ Zapłonowy BERU Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) BERU
Układ Zapłonowy BREMI Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) BREMI
Układ Zapłonowy CHAMPION Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) CHAMPION
Układ Zapłonowy EFI AUTOMOTIVE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) EFI AUTOMOTIVE
Układ Zapłonowy EPS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) EPS
Układ Zapłonowy ERA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) ERA
Układ Zapłonowy EUROREPAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) EUROREPAR
Układ Zapłonowy EYQUEM Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) EYQUEM
Układ Zapłonowy FACET Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FACET
Układ Zapłonowy HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) HART
Układ Zapłonowy HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Zapłonowy HOFFER Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) HOFFER
Układ Zapłonowy IPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) IPARTS
Układ Zapłonowy JAPANPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) JAPANPARTS
Układ Zapłonowy JAPKO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) JAPKO
Układ Zapłonowy KW Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) KW
Układ Zapłonowy LUCAS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) LUCAS
Układ Zapłonowy MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MAXGEAR
Układ Zapłonowy MEAT & DORIA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MEAT & DORIA
Układ Zapłonowy NGK Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) NGK
Układ Zapłonowy NPS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) NPS
Układ Zapłonowy OEM Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) OEM
Układ Zapłonowy QUINTON HAZELL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Układ Zapłonowy SASIC Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SASIC
Układ Zapłonowy SIDAT Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SIDAT
Układ Zapłonowy SKV GERMANY Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SKV GERMANY
Układ Zapłonowy SWAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SWAG
Układ Zapłonowy TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) TRISCAN
Układ Zapłonowy VEMO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) VEMO
Producent:BRISK

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BRISK
4.5 (4 ocen)
Kod produktu:
0037
dostępny
4.5 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BRISK
Kod:
0037
Jednostka:
szt
Rodzaj paliwa:  Benzyna
Wymienić po km:  45000
Moment dokrecenia [Nm]:  25
Rozmiar klucza:  16 mm
Odstęp elektrod:  0,75
Wymiar gwintu:  M14x1,25
Długość gwintu 1 [mm]:  19
Ilość biegunów:  1
Do 100 dni na zwrot
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BRISK
4.5 (4 ocen)
Kod produktu:
1334
dostępny
4.5 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BRISK
Kod:
1334
Jednostka:
szt
Rodzaj paliwa:  Benzyna / gaz samochodowy (LPG)
Rodzaj paliwa:  CNG
Świeca zapłonowa:  Elektroda środkowa srebrna
Moment dokrecenia [Nm]:  25
Rozmiar klucza:  16 mm
Odstęp elektrod:  0,7
Wymiar gwintu:  M14x1,25
Długość gwintu 1 [mm]:  19
Ilość biegunów:  1
Do 100 dni na zwrot
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BRISK
4.5 (4 ocen)
Kod produktu:
1622
dostępny
4.5 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BRISK
Kod:
1622
Jednostka:
szt
Rodzaj paliwa:  Benzyna
Wymienić po km:  100000
Świeca zapłonowa:  Elektroda środkowa irydowa
Moment dokrecenia [Nm]:  25
Rozmiar klucza:  16 mm
Wymiar gwintu:  M14x1,25
Długość gwintu 1 [mm]:  19
Ilość biegunów:  1
Do 100 dni na zwrot
39,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BRISK
4.5 (4 ocen)
Kod produktu:
1124
dostępny
4.5 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BRISK
Kod:
1124
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  TUNING !!!
Rodzaj paliwa:  Benzyna
Wymienić po km:  20000
Materiał:  MiedY / nikiel
Moment dokrecenia [Nm]:  25
Rozmiar klucza:  16
Wymiar gwintu:  M14x1,25
Długość gwintu [mm]:  19
Do 100 dni na zwrot
50,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BRISK
4.5 (4 ocen)
Kod produktu:
1327
niedostępny
4.5 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BRISK
Kod:
1327
Jednostka:
szt
Rodzaj paliwa:  Benzyna
Wymienić po km:  30000
Świeca zapłonowa:  Elektroda środkowa niklowo-miedziana
Moment dokrecenia [Nm]:  25
Rozmiar klucza:  16 mm
Odstęp elektrod:  0,7
Wymiar gwintu:  M14x1,25
Długość gwintu 1 [mm]:  19
Ilość biegunów:  1
Do 100 dni na zwrot
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Zapłonowy

Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Układ zapłonowy odpowiada za rozpoczęcie procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrach silnika, w kolejności odpowiadającej danemu położeniu tłoka w poszczególnym cylindrze. Jest to system najczęściej elektroniczny, stosowany w silnikach z zapłonem iskrowym. W tym artykule przyjrzymy się budowie i działaniu układu zapłonowego, a także powiemy, jakie produkty należy wybierać.

czytaj więcej >
Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Bez iskry nie byłoby mowy o zapłonie mieszanki paliwowej wewnątrz silnika benzynowego, a tym samym nie mógłby się on stać źródłem napędu dla auta. Dla procesu tworzenia iskry kluczowe znaczenie mają przewody zapłonowe i świece. Liczy się jednak nie tylko ich obecność, ale także i stan. Nie zapominajcie o tym!

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023?

Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023 roku? Jakie są ceny tych usług w warsztatach samochodowych?

Świece zapłonowe oraz świece żarowe należą do grupy podstawowych samochodowych części eksploatacyjnych, które zużywają się w sposób naturalny na skutek zwykłego korzystania z auta. Na szczęście jednak oba typy świec w normalnych warunkach odznaczają się całkiem sporą żywotnością i nie musimy wymieniać ich zbyt często. A ile przyszłoby nam za taką wymianę zapłacić obecnie u mechanika? Jakie są ceny tego typu usług w warsztatach samochodowych w Polsce?

czytaj więcej >
Szarpanie na LPG. Dlaczego samochód szarpie na gazie?

Szarpanie silnika na LPG. Dlaczego samochód szarpie podczas jazdy na gazie? Co najczęściej jest przyczyną tego typu problemów?

Jednym ze zjawisk kojarzonych często z jazdą na LPG jest szarpanie silnika. Niektórzy kierowcy traktują to jako zwykłą niedogodność – cenę, jaką muszą płacić w zamian za używanie taniego paliwa. Czy słusznie? Co może być faktyczną przyczyną szarpania silnika na gazie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze