Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zapłonowy BORGWARNER (BERU) do Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) PSE Hybrid4 360 (F35GBT) liftback 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie)

Układ Zapłonowy NGK Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) PSE Hybrid4 360 (F35GBT) liftback 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) NGK
Układ Zapłonowy BOSCH Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) PSE Hybrid4 360 (F35GBT) liftback 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) BOSCH
Układ Zapłonowy DELPHI Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) PSE Hybrid4 360 (F35GBT) liftback 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) DELPHI
Układ Zapłonowy HELLA Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) PSE Hybrid4 360 (F35GBT) liftback 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) HELLA
Układ Zapłonowy MAXGEAR Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) PSE Hybrid4 360 (F35GBT) liftback 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) MAXGEAR
Układ Zapłonowy CHAMPION Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) PSE Hybrid4 360 (F35GBT) liftback 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) CHAMPION
Układ Zapłonowy KAMOKA Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) PSE Hybrid4 360 (F35GBT) liftback 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) KAMOKA
Układ Zapłonowy BERU Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) PSE Hybrid4 360 (F35GBT) liftback 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) BERU
Układ Zapłonowy ERA Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) PSE Hybrid4 360 (F35GBT) liftback 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) ERA
Układ Zapłonowy BOUGICORD Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) PSE Hybrid4 360 (F35GBT) liftback 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) BOUGICORD
Układ Zapłonowy CALORSTAT BY VERNET Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) PSE Hybrid4 360 (F35GBT) liftback 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Zapłonowy EPS Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) PSE Hybrid4 360 (F35GBT) liftback 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) EPS
Układ Zapłonowy EYQUEM Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) PSE Hybrid4 360 (F35GBT) liftback 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) EYQUEM
Układ Zapłonowy FACET Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) PSE Hybrid4 360 (F35GBT) liftback 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) FACET
Układ Zapłonowy HART Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) PSE Hybrid4 360 (F35GBT) liftback 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) HART
Układ Zapłonowy KW Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) PSE Hybrid4 360 (F35GBT) liftback 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) KW
Układ Zapłonowy LUCAS Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) PSE Hybrid4 360 (F35GBT) liftback 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) LUCAS
Układ Zapłonowy METZGER Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) PSE Hybrid4 360 (F35GBT) liftback 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) METZGER
Układ Zapłonowy NTY Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) PSE Hybrid4 360 (F35GBT) liftback 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) NTY
Układ Zapłonowy OEM Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) PSE Hybrid4 360 (F35GBT) liftback 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) OEM
Układ Zapłonowy QUINTON HAZELL Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) PSE Hybrid4 360 (F35GBT) liftback 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Zapłonowy TOPRAN Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) PSE Hybrid4 360 (F35GBT) liftback 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) TOPRAN
Układ Zapłonowy TRISCAN Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) PSE Hybrid4 360 (F35GBT) liftback 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) TRISCAN
Układ Zapłonowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) PSE Hybrid4 360 (F35GBT) liftback 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Zapłonowy VEMO Peugeot 508 II (FB_, FH_, F3_) PSE Hybrid4 360 (F35GBT) liftback 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) VEMO
Producent:BERU

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORGWARNER (BERU)
4.9 (17)
Kod produktu:
ZS324
dostępny
4.9 (17)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORGWARNER (BERU)
Kod:
ZS324
Jednostka:
szt
Technika połączeń:  SAE-Kontaktfeder
Technika połączeń:  Spark Spring
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia SAE
Cewka zapłonowa:  Łącznie ze złączem do świecy
Ilość połączeń:  1
Napięcie [V]:  12
Ilość biegunów:  3
Długość wraz z wtyczką [cm]:  18
Do 100 dni na zwrot
121,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Zapłonowy

Szarpanie na LPG. Dlaczego samochód szarpie na gazie?

Szarpanie silnika na LPG. Dlaczego samochód szarpie podczas jazdy na gazie? Co najczęściej jest przyczyną tego typu problemów?

Jednym ze zjawisk kojarzonych często z jazdą na LPG jest szarpanie silnika. Niektórzy kierowcy traktują to jako zwykłą niedogodność – cenę, jaką muszą płacić w zamian za używanie taniego paliwa. Czy słusznie? Co może być faktyczną przyczyną szarpania silnika na gazie?

czytaj więcej >
Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Układ zapłonowy odpowiada za rozpoczęcie procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrach silnika, w kolejności odpowiadającej danemu położeniu tłoka w poszczególnym cylindrze. Jest to system najczęściej elektroniczny, stosowany w silnikach z zapłonem iskrowym. W tym artykule przyjrzymy się budowie i działaniu układu zapłonowego, a także powiemy, jakie produkty należy wybierać.

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023?

Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023 roku? Jakie są ceny tych usług w warsztatach samochodowych?

Świece zapłonowe oraz świece żarowe należą do grupy podstawowych samochodowych części eksploatacyjnych, które zużywają się w sposób naturalny na skutek zwykłego korzystania z auta. Na szczęście jednak oba typy świec w normalnych warunkach odznaczają się całkiem sporą żywotnością i nie musimy wymieniać ich zbyt często. A ile przyszłoby nam za taką wymianę zapłacić obecnie u mechanika? Jakie są ceny tego typu usług w warsztatach samochodowych w Polsce?

czytaj więcej >
Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie są objawy, jak naprawić?

Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie daje objawy i jak można to naprawić?

Problemy z rozruchem diesla? To może być wina świec żarowych, ale równie dobrze usterka przekaźnika. Bez sprawnego przekaźnika świece żarowe nie będą działały prawidłowo, a kierowca odczuje to jako szereg rozmaitych objawów. Jakich dokładnie? Co należy zrobić z takim uszkodzonym przekaźnikiem?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze