Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zapłonowy ERA do Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2006.06)

Układ Zapłonowy NTY Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2006.06) NTY
Układ Zapłonowy CALORSTAT BY VERNET Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2006.06) CALORSTAT BY VERNET
Układ Zapłonowy ERA Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2006.06) ERA
Układ Zapłonowy OPTIMAL Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2006.06) OPTIMAL
Układ Zapłonowy HART Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2006.06) HART
Układ Zapłonowy KAWE Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2006.06) KAWE
Układ Zapłonowy MAPCO Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2006.06) MAPCO
Układ Zapłonowy METALCAUCHO Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2006.06) METALCAUCHO
Układ Zapłonowy METZGER Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2006.06) METZGER
Układ Zapłonowy NPS Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2006.06) NPS
Układ Zapłonowy SKV GERMANY Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2006.06) SKV GERMANY
Układ Zapłonowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2006.06) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Zapłonowy VEMO Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.0 4motion Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1999.12 - 2006.06) VEMO
Producent:ERA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERA
2.3 (3)
Kod produktu:
550109A
dostępny
2.3 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
550109A
Jednostka:
szt
Kolor:  Czarny
Długość kabli:  570
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Ciężar [kg]:  0,072
Rezystancja [Ohm]:  900
Ilość połączeń:  3
Głębokosć zabudowy [mm]:  24
Do 100 dni na zwrot
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Zapłonowy

Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie są objawy, jak naprawić?

Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie daje objawy i jak można to naprawić?

Problemy z rozruchem diesla? To może być wina świec żarowych, ale równie dobrze usterka przekaźnika. Bez sprawnego przekaźnika świece żarowe nie będą działały prawidłowo, a kierowca odczuje to jako szereg rozmaitych objawów. Jakich dokładnie? Co należy zrobić z takim uszkodzonym przekaźnikiem?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023?

Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023 roku? Jakie są ceny tych usług w warsztatach samochodowych?

Świece zapłonowe oraz świece żarowe należą do grupy podstawowych samochodowych części eksploatacyjnych, które zużywają się w sposób naturalny na skutek zwykłego korzystania z auta. Na szczęście jednak oba typy świec w normalnych warunkach odznaczają się całkiem sporą żywotnością i nie musimy wymieniać ich zbyt często. A ile przyszłoby nam za taką wymianę zapłacić obecnie u mechanika? Jakie są ceny tego typu usług w warsztatach samochodowych w Polsce?

czytaj więcej >
Szarpanie na LPG. Dlaczego samochód szarpie na gazie?

Szarpanie silnika na LPG. Dlaczego samochód szarpie podczas jazdy na gazie? Co najczęściej jest przyczyną tego typu problemów?

Jednym ze zjawisk kojarzonych często z jazdą na LPG jest szarpanie silnika. Niektórzy kierowcy traktują to jako zwykłą niedogodność – cenę, jaką muszą płacić w zamian za używanie taniego paliwa. Czy słusznie? Co może być faktyczną przyczyną szarpania silnika na gazie?

czytaj więcej >
Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Bez iskry nie byłoby mowy o zapłonie mieszanki paliwowej wewnątrz silnika benzynowego, a tym samym nie mógłby się on stać źródłem napędu dla auta. Dla procesu tworzenia iskry kluczowe znaczenie mają przewody zapłonowe i świece. Liczy się jednak nie tylko ich obecność, ale także i stan. Nie zapominajcie o tym!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze